کد خبر: ۷۹۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۰
شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که همراه استاندار گلستان و خبرنگاران مشغول بازدید از پروژه های شرق گلستان بود هنگام بازگشت به گرگان در جاده غربی مرکز گلستان دچار حادثه رانندگی شد.
تصادف خودروی وزیر کار در گلستان/ ۳ معاون وزیر آسیب دیدند/ صدمه جدی به نوربخش

به گزارش خبرداغ ، در حادثه رانندگی در گرگان سه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آسیب دیدند و مصدومان به بیمارستان حکیم جرجانی منتقل شدند.

در سفر یک روزه وزیر تعاون به گلستان در مسیر بازدید وزیر یکی از خودروهای دچار سانحه تصادف شد.

در این سانحه تاج الدینی مدیرکل امور حقوق و پارلمانی مجلس، نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و حنیف مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصدوم شدند.

به دلیل دیر رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی دو نفر از مصدومان این سانحه با ماشین تشریفات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل شدند.

اطلاعات به دست آمده از سانحه رانندگی بازدید مدیران حاکی از آن است که دکتر سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی دچار صدمه گردیده و جهت انجام عملیات درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: