کد خبر: ۷۹۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۷
به‌منظور شرکت در کنگره بین‌المللی تمدن‌های جهان و مسیرهای تاریخی
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌منظور شرکت در کنگره بین‌المللی تمدن‌های جهان و مسیرهای تاریخی به کشور بلغارستان سفر کرد.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به بلغارستان سفر کرد
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا ،علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷ به‌دعوت کشور بلغارستان و سازمان جهانی گردشگری به این کشور سفر کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فردا پنجشنبه ۲۴ آبان ۹۷ در کنگره بین المللی تمدن‌های جهان و مسیرهای تاریخی که با همکاری سازمان جهانی گردشگری و یونسکو در بلغارستان برگزار می‌شود، حضور و سخنرانی خواهد داشت.

مونسان همچنین در حاشیه این کنگره با وزیر گردشگری کشور میزبان و مقامات سایر کشورهای شرکت کننده در این مراسم دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

معاون رئیس‌جمهوری در این سفر از موزه ها و آثار تاریخی بلغارستان بازدید خواهد کرد.

کنگره بین‌المللی تمدن‌های جهان و مسیرهای تاریخی فردا با حضور وزرای گردشگری و مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف در بلغارستان کار خود را آغاز می کند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: