کد خبر: ۷۹۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۷۶۰
همزمان با 20 آبان روز کیش، خانه مطبوعات این جزیره مرجانی افتتاح شد.
افتتاح خانه مطبوعات کیش همزمان با روز کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با 20 آبان و گرامیداشت روز کیش خانه مطبوعات این جزیره با حضور امام جمعه جزیره، امام جمعه اهل سنت، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان محلی آغاز به کار کرد.

در این مراسم سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آژاد کیش با اعلام حمایت از تشکیل و فعالیت این نهاد مطبوعاتی و رسانه ای گفت: هم افزایی، افزایش کمی و کیفی اطلاع رسانی، پیگیری امور صنفی، پژوهشی، آموزشی و سایر امور مربوط به خبرنگاران از وظایف و اهداف خانه مطبوعات کیش است.
گفتنی است روز 20 آبان به پیشنهاد سازمان منطقه آزاد کیش و تصویب شورای شهر به ‌عنوان «روز کیش» نامگذاری شده است و در نخستین سالروز برگزاری 20 آبان روز کیش، جشن ها و آیین های مختلفی در کیش برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: