کد خبر: ۷۹۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۲
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همراه با زوراب پلولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری به‌منظور شرکت در چهلمین اجلاس جهانی اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری وارد همدان شد.
ورود مونسان و پلولیکاشویلی به همدان
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان در بدو ورود به فرودگاه شهر همدان مورد استقبال محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و جمع دیگری از مسئولان این استان قرار گرفت.

معاونان گردشگری و صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی و مدیرعامل صندوق احیای بناهای تاربخی از جمله همراهان رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در این سفر هستند.

همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸، از فردا به مدت دو روز میزبان چهلمین نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری خواهد بود. ۷۰ مهمان خارجی از ۳۰ کشور جهان تنها چند روز پس از آغاز تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران در این نشست بین المللی حضور خواهند یافت.
زوراب پلولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، نیز در نخستین سفر خارجی خود در سمت یادشده به ایران و به شهر همدان سفر کرده است تا در چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری حضور یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: