کد خبر: ۷۹۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۵
پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس گفت:آنها واقعا" جانانه جنگیدند،با محرومیت و آسیب دیدگی های که برای تیم بوجود آمد تا همین جا هم بسیار تلاش کردند، و این تلاش برای هواداران و پیشکسوتان باشگاه بسیار ارزشمند بود.
کاشیما آنالیز قوی تری داشت/ این نایب قهرمانی پرسپولیس ارزشمند استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سید مهدی سید صالحی، پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس درباره دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: فکر می کنم دو گلی که پرسپولیس  در بازی رفت خورد کار این تیم را سخت کرد ،دو تیم موقعیت های خوبی داشتند که سهم پرسپولیس بیشتر بود ، اما باید قبول کرد کاشیما از پرسپولیس آنالیز بهتری داشت.

 

این مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه اظهار داشت : کاشیما روز گذشته بازی را بسته بود،آنها یک دفاع چند لایه ایجاد کرده بودند، با انجام بازی مستقیم سعی کردند،بازی سازی خود را در زمین پرسپولیس انجام دهند و بازی را به صورت منطقی در آنجا اداره کنند،بنده به خاطر دارم زمانی که با سپاهان در فینال لیگ قهرمانان حضور داشتیم ،بازی رفت در اصفهان بود و بازی برگشت در ژاپن، به هر حال پرسپولیس نتوانست خودش را به دلیل محرومیت در پنجره نقل وانتقالاتی تقویت کند و مهمترین موضوعی که باعث شد سرخپوشان در بازی فینال کم بیاورند همین موضوع بود.


سید صالحی در پایان خاطر نشان کرد: نباید تلاش سرخپوشان تا به اینجا ،نادیده گرفته شود ،آنها واقعا" جانانه جنگیدند،با محرومیت و آسیب دیدگی های که برای تیم بوجود آمد تا همین جا هم بسیار تلاش کردند، و این تلاش برای هواداران و پیشکسوتان باشگاه بسیار ارزشمند بود،همانگونه که دیدید سرخپوشان توانستند رضایت هواداران خود را در آزادی بدست بیاورند و همینکه پس از بازی هواداران یک صدا پرسپولیس را تشویق می کنند به معنای رضایت آنها هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: