کد خبر: ۷۹۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۰۲
رئیس جمهور در پایان نشست مشترک سران سه قوه تاکید کرد: مردم ایران یکبار دیگر با استقامت و ایستادگی خود، نقشه ها و توطئه های آمریکایی ها را که فکر می کردند ۱۳ آبان مبدایی برای رسیدن به آرزوهای نادرست شان نسبت به ملت ایران خواهد بود، نقش بر آب کردند.
برای تولید و واردات کالاهای اساسی مشکلی نداریم/ آمریکایی‌ها اعتراف کردند نمی‌توانند صادرات نفت ایران را به صفر برسانند/ اولین بسته حمایت غذایی آبان داده می‌شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز شنبه با تبریک و تهنیت ماه ربیع‌‌المولود به محضر ملت بزرگوار ایران و عاشقان خاندان رسالت گفت: مردم ایران دقیقاً به عکس عمل کرده و با استقامت و ایستادگی خود کاملا روشن کردند این هیات حاکمه آمریکا است که به فکر فشار و ظلم بر ملت ایران است.

وی افزود: آمریکایی‌ها با تحریم های نابجا و غلط خود و هدف قرار دادن سیستم بانکی و صادرات نفت و برخی دیگر از اقلام صادراتی که مرتبط با درآمد و منابع کل کشور  و واردات کالاهای اساسی است، می‌خواهند بر زندگی و معیشت روزمره مردم تأثیر منفی بگذارند.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: بنابراین، این حرف که آمریکا به دنبال فشار بر مردم نیست و به دنبال فشار بر نظام و حکومت است، کاملاً ناصحیح و نادرست است و خودشان در عمل این واقعیت را آشکار کردند.

روحانی ادامه داد: نکته دوم و بسیار مهم این بود که این دور تحریمی که به اصطلاح آنها از پنجم نوامبر آغاز شد، هیچ تأثیری در روند اقتصادی کشور نداشت چون آمریکایی‌ها هرچه تیر در ترکش داشتند، قبلاً علیه ملت ایران رها کرده بودند و چیز جدیدی نداشتند که ارایه کنند و لذا ناچار شدند یک لیست بلندبالایی را درست کنند، از یک طرف نام بانک‌هایی را ببرند از یک طرف شعبات بانک‌ها را اضافه کنند و از یک طرف نام یک شرکت هواپیمایی را ببرند و از طرف دیگر شماره سریال هواپیماها را ذکر کنند تا صفحه را پر کنند. این شیوه کار و نحوه این اعلام نشان می‌‌‌‌دهد که هدفشان صرفا تاثیر روانی علیه ملت ایران است.

وی ادامه داد: نکته بعدی اینکه روشن شد آمریکایی‌‌‌ها نمی‌‌‌توانند صادرات نفت ایران را به صفر برسانند.

رئیس‌جمهور افزود: مسئولان جمهوری اسلامی ایران از روز نخست می‌‌‌‌گفتند که آمریکا قادر نیست صادرات نفت ایران را به صفر برساند و در مقابل آمریکایی‌ها مرتب تکرار می‌کردند که ما این کار را انجام می‌دهیم اما اخیرا خودشان اعتراف کردند که نمی‌‌‌توانیم نفت ایران را به صفر برسانیم.

روحانی اضافه کرد: استدلال آنها این بود که اگر نفت ایران را به صفر برسانیم،‌ قیمت هر بشکه نفت به ۱۵۰ دلار افزایش پیدا می‌کند و این تبیین همان حرفی است که از روز اول ‌گفتیم که آمریکا قادر نیست، نفت ایران را صفر کند و در منطقه یا نفت همه صادر می‌شود یا اگر نفت ایران متوقف شود، ‌بقیه هم دچار مشکل خواهند بود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به دلیل اینکه مورد هجمه افکارعمومی دنیا قرار گرفته بودند، ناچار شدند عقب‌نشینی دیگری را انجام دهند و بگویند که موضوع مواد غذایی، مسئله دارو و تجهیزات پزشکی استثناء است که البته حرف آنها نادرست است چراکه وقتی سیستم بانکی را تحریم می‌کنند، همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

رئیس‌جمهور خطاب به ملت بزرگ ایران اظهار ساخت: در زمینه کالاهای اساسی و مورد نیاز و ضروری مردم هیچ مشکلی نداریم و انبارهای ما برای تامین کالاهای اساسی مردم برای ماه‌های طولانی، از همیشه بیشتر آمادگی دارد و برای تولید کالاهای اساسی، واردات کالاهای اساسی و دارو و سایر نیازمندی‌ها، مشکلی نداریم.

روحانی افزود: امروز بحمدالله ‌وضعیت تولید در کشور نسبتاً شرایط خوبی دارد و صادرات در هفت ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده است که افزایش به معنای، افزایش تولید و افزایش کسب و کار مردم است.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: امسال توانستیم پول گندم‌کاران را به موقع پرداخت کنیم و این به معنای آن است که زندگی کشاورزان رونق می‌‌‌‌‌‌‌گیرد و برای سال آینده نیز تمهیدات لازم در زمینه اقلام کشاورزی و خرید تضمینی محصولات مدنظر قرار گرفته است.

روحانی ادامه داد: از طرف دیگر امروز برای مردم روشن شد که تبلیغات آمریکایی‌‌‌‌ها درباره ۱۳ آبان و ۵ نوامبر، صرفا یک تبلیغات در مسیر جنگ روانی بود و فشارهای اقتصادی که تبلیغ می‌‌‌‌شد از این تاریخ اعمال خواهد شد، همان فشارهای اقتصادی است که از ماه‌ها پیش علیه ایران اعمال می‌کردند و باز هم آن را ادامه خواهند داد.

وی افزود: هر چه زمان بگذرد هم مسئولان برای جبران مشکلاتی که برای مردم پیش آمده، آماده‌تر می‌شوند و هم مردم استقامت‌شان در برابر این توطئه‌ها بیشتر خواهد شد. آمریکایی‌ها در ماه‌های آینده به خوبی خواهند فهمید که راه غلط و اشتباهی را انتخاب کردند. این مسیر، ‌ملت ایران را خسته نمی‌کند، ملت را برای تولید بیشتر و برای اینکه روابط نزدیک‌تر با همسایگان و کشورهای دوست داشته باشد، آماده می‌کند.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: در جلسه امروز سران سه قوه، در خدمت ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست قوه قضائیه، یکی از مباحث مهم، بررسی آخرین وضعیت اقتصادی کشور و ترسیم نقشه راهی بود که باید برای ماه‌های آینده، طبق فرمایش و دستور مقام معظم رهبری، انجام شود.

روحانی ادامه داد: امروز راجع به این نقشه راه و روابط نزدیک‌تر با همسایگان‌مان و همچنین روابط اقتصادی‌مان صحبت کردیم.

وی افزود: در این نشست روابط اقتصادی با کشورهای دوست‌ از شرق و غرب جهان را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و همچنین مشکلات احتمالی که فراروی تولید و بانک‌‌‌‌های ما وجود دارد، از جمله مباحث این جلسه بود.

رئیس‌‌‌جمهور اضافه کرد: این مباحث را در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که به صورت هفتگی تشکیل می‌‌‌‌شود، نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

روحانی ادامه داد: دولت اولین بسته حمایت غذایی را در ماه آبان به افرادی که مشکلات بیشتری دارند و در فشار بیشتری هستند، پرداخت خواهد کرد و ان‌‌‌شاءالله این روند تا پایان سال در چند نوبت ادامه می‌‌‌‌یابد تا بتوانیم مشکلاتی که برای مردم پیش آمده است را تا حدی جبران کنیم.

وی افزود: در بودجه سال آینده نیز برای حقوق و دستمزد پیش‌بینی‌هایی می‌کنیم که بتوانیم تا حدی مشکلات اقتصادی را جبران کنیم.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: خدمت ملت بزرگوار و عزیز اعلام می‌‌‌‌کنم که در ماه پر برکت ربیع‌المولود و ایام ولادت با سعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و امام صادق (ع) شرایط کشور بهتر از ماه‌های گذشته به پیش خواهد رفت و ملت ما در کنار وحدت، انسجام، یگانگی و یکپارچگی به مسیر خود ادامه خواهند داد و بهانه‌های آمریکایی‌ها را از دست آنها می‌گیرند.

روحانی با بیان اینکه آمریکایی ها به دروغ ادعا می‌‌‌‌‌‌کنند ایران حامی مالی تروریسم است، تصریح کرد: همانطوری که ملت ایران همواره در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده و از تأمین مالی برای گروهک‌های تروریستی جلوگیری کرده است، امروز هم مصمم‌تر در قوانین و مقررات خود بر آن تأکید می‌کند و این بهانه‌های واهی را نیز از دست دشمنان‌ خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
سیاست بی شرمانه آمریکا جنایتکاردرافغانستان، پاکستان، عراق ومنطقه
آمریکا جنایتکار بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
آمریکا جنایتکار بزرگترین کشور حامی تروریسم درجهان است.
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم، القاعده، طالبان وگروه های تروریستی درافغانستان ومنطقه حمایت می کند.
آمریکا جنایتکاردرافغانستان حامی تروریسم وطالبان است.
حضورآمریکا جنایتکاردرافغانستان برای با تروریسم، طالبان وداعش نیست واشنگتن دراین منطقه با تروریسم، طالبان وداعش درارتباط است.
آمریکا جنایتکاربه بهانه مبارزه با تروریسم که پس از حملات یازده سپتامبر 2011 شروع شد، تا کنون حدود نیم میلیون نفر در عراق، افغانستان و پاکستان کشته شده اند.
حدود 182 هزار غیر نظامی در عراق، 38 هزار و 480 غیرنظامی در افغانستان، 23 هزار و 372 غیرنظامی در پاکستان در این مدت کشته شده اند.
آمریکا جنایتکارعامل جنگ، ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، عراق ومنطقه است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
حدود 600 هزار غیر نظامی در سوریه و16 هزارغیرنظامی در یمن در این مدت کشته شده اند.
تروریست ها با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند.
تجاوز عربستان ومتحدانش به یمن جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان ومتحدانش دریمن است.




رزمنده ایرانی سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی را خطرناک ترین تهدید برای امنیت منطقه توصیف کرد.
برنامه تسلیحات هسته ای اسرائیل هم چنان منبع گسترش سلاح های کشتار جمعی در منطقه به شمار می آید.
سلاح های هسته ای اسرائیل خطرناک ترین تهدید برای امنیت منطقه است.
باید قوانین مربوط به منع گسترش سلاح های هسته ای در سطح جهان و بدون هیچ استثنائی اجرا شود اما اسرائیل به این معاهده نمی پیوندد و بدین ترتیب صلح و امنیت در منطقه محقق نمی شود.
تسلیحات هسته ای اسرائیل باعث میشود در منطقه شاهد یک رقابت هسته ای احتمالی باشیم.

نفرت مردم ایران از آمریکا
سیاست های خصمانه و مداخله جویانه آمریکا در ایران دستاوردی جز بدنامی و نفرت در بین مردم نداشته است.
تحریم های آمریکا علیه مردم ایران است.!
تحریم های آمریکا علیه ایران از روی دشمنی است.
تحریم های آمریکا علیه ایران از روی دشمنی است.
تحریم های آمریکا علیه ایران در راستای دشمنی با مردم ایران است!
که تحریم های آمریکا علیه ایران در راستای دشمنی با مردم ایران است!
امریکا با تحریک نتانیاهو و بن سلمان اقدام به تحریم ایران کرد.
امریکا به تحریک رژیم صهیونیستی و سران سعودی اقدام به اعمال تحریم های جدید علیه ایران کرده است .
آمریکا به تهدید جدی برای صلح و حاکمیت قانون در جهان تبدیل شده است .
این موضوع نشان می دهد که امریکا مانند قبل قادر به اعمال قدرت بر کشورهای دیگر جهان نیست .
کشورهای یاد شده به واشنگتن فهماندند که اگر این تحریم ها اعمال شود ، آن را نقض خواهند کرد چرا که منبع دیگری غیر از ایران برای خرید نفت ندارند و متحمل خسارات جدی می شوند و بنا بر این آمریکا ناگزیر شد معافیت شرکای عمده ایران از تحریم ها را بپذیرد .
ژاپن، هند، چین و کره از شرکا و وارد کنندگان عمده نفت ایران هستند و توقف واردات این فرآورده خسارت جدی به اقتصاد آنها می تواند در پی داشته باشد .
آغاز تحریم های جدید آمریکا حتی تاثیری بر قیمت بازار نفت جهانی نداشته و ایران در حال حاضر از فروشندگان فعال نفت است.
ایران جزوه کشورهای معدودی است که هژمونی آمریکا در سطح بین المللی را قبول ندارد و واشنگتن تلاش می کند، مانند دوره های قبلی در جهان قدرت نمایی کند ولی نمی تواند موفق باشد .
آمریکا جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار، اسرائیل جنایتکار، گروهک تروریستی جیش الظلم جنایتکار، گروهک تروریستی منافقین جنایتکار و داعش جنایتکاردشمنان ایران هستند.




دولت روحانی باید رفتارش را اصلاح کند.
هرملت ودولتی به آمریکا جنایتکار اعتماد کند ضربه خواهد خورد.
دولت روحانی باید به اشتباه اعتماد به آمریکا جنایتکاراعتراف کند.
تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ایران، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود.
آمریکایی ها جنایتکارتروریسم بین المللی، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، داعش، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، جبهه النصره وگروه های تروریستی را بوجود آوردند.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکایی ها جنایتکار ازتروریست های منطقه خاورمیانه وجهان همه جانیه کمک، حمایت وپشتیبانی می کنند.
آمریکا جنایتکار ازسال 1332 تاکنون مورد اعتماد ما نیست.
دولت روحانی باید ازملت عذرخواهی کند؟
ایران توانانی مقابله با آمریکا جنایتکار را دارد.
هیچکس نمی تواند ایران وایرانی را تهدید کند.
تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ایران بی پاسخ نخواهد ماند.
هیچ کشوری نمی تواند برای ایران شرط وشروط تعیین کند.
آمریکایی ها جنایتکار به نام دموکراسی ازسال 2001 تاکنون درمنطقه خاورمیانه آدمکشی می کنند.
مدعیان حقوق بشرجنایتکار به نام دموکراسی ازسال 2001 تاکنون درمنطقه خاورمیانه آدمکشی می کنند.
آمریکا جنایتکار باید از افغانستان، عراق ومنطقه خارج شود.
آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه آدم می کشد، دولت دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ایران را تحریم می کند رفتاردولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشرم آوراست.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارپایش را ازگلیمش درازترکرده است.
ترس دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار ازقدرت ایران درخاورمیانه است.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا کن.
دشمن شماره یک همه ما ازسال 1332 تاکنون آمریکا جنایتکاراست.
دولت روحانی، ظریف وزیرامورخارجه، دولتمردان، مسئولان ونمایندگان مجلس باید امید شان را ازآمریکا جنایتکارقطع کنند و به مردم دل ببندند.
اقتصاد کشور اگر مقاوم شود دیگر دشمنان به دنبال تحریم ما نخواهند بود
روحیه استقامت در جنگ موجب شد امروز دشمنان جرات جنگ با ایران را نداشته باشند. اگر اقتصاد کشور هم مقاوم شود دیگر دشمنان به دنبال تحریم ما نخواهند بود.
تحریمهای آمریکا علیه ایران کاملا غیرقانونی است
تحریمهای آمریکا علیه ایران کاملا غیرقانونی است
آمریکا سیلی خورده عظمت و اقتدار ایران است
آمریکا از عظمت و اقتدار ایران سیلی محکمی خورده و این قدرت انقلاب اسلامی ایران است.
جمهوری اسلامی ایران به کشوری قدرتمند و اثرگذار در منطقه خاورمیانه تبدیل شده و این آمریکا را سخت نگران و عصبانی کرده است.
طبق آموزه های دینی مان نمی گذاریم آمریکا هر غلطی می خواهد انجام دهد، چراکه عظمت ایران در 40 سال گذشته رو به رشد است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم تاکید کرد: تحریم های یک طرفه و ظالمانه آمریکا علیه ایران را باید فرصتی برای انقلاب بدانیم و کشور را بسازیم.
اینکه آمریکا در 40 سال از عمر انقلاب همچنان به دنبال طراحی نقشه، تهدید، تحریم و ترور علیه ایران است، چون از ملت ایران سیلی خورده است.
تحریم های آمریکا علیه ایران موضوع جدیدی نیست، چراکه یک سال پس از پیروزی انقلاب، آمریکا ایران را تحریم کرد.
در این توطئه نه تنها پای صدام به ایران نرسید، بلکه برای همیشه از صحنه تاریخ محو شد و آمریکا به اهدافش نرسید و هم اکنون نیز در تقابل با ایران ناکام است.
حضور آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون در افغانستان برای تامین امنیت مردم مظلوم، بی دفاع وبی گناه افغانستان نیست.
حضور ناتو جنایتکارازسال 2001 تاکنون در افغانستان برای تامین امنیت مردم مظلوم، بی دفاع وبی گناه افغانستان نیست
که حضور آنها در این کشور برای مبارزه با تروریسم بین المللی نیست.
آمریکا حامی تروریسم جهانی است.
اگر حمایت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکارنبود، عربستان جنایتکار نمی توانست به یمن حمله کند.
اگر حمایت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکارنبود، امارات جنایتکار نمی توانست به یمن حمله کند
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارحامی جنایات جنگی سعودی ها دریمن است.
آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگرازسال 2011 تاکنون درسوریه، عراق ومنطقه خاورمیانه آدم می کشد، دولت دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ایران را تحریم می کند رفتاردولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشرم آوراست.
آمریکا جنایتکار با همدستی القاعده، داعش، گروهک تروریستی تکفیری، گروه های تروریستی وتروریست های منطقه وجهان ازسال 2011 تاکنون درسوریه، عراق ومنطقه خاورمیانه آدم می کشد، دولت دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ایران را تحریم می کند رفتاردولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشرم آوراست.
سازمان ملل خیانتکاراعتبارخود را ازدست داده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکاراعتبارخود را ازدست داده است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل خیانتکاراعتبارخود را ازدست داده است.
سازمان های بین المللی خیانتکار برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به سوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه سرپوش می گذارند.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار به عربستان ومتحدانش برای جنایت دریمن ومنطقه پاداش می دهد.
آمریکایی ها جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکار دیگر به نام دموکراسی ازسال 2001 تاکنون درمنطقه خاورمیانه آدمکشی می کنند.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار سگ نشانده رژیم صهیونیستی است.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار سگ نشانده رژیم سعودی است.



هرگز درمقابل دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار تسلیم نمی شویم
تحریم های جدید دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار ضد علیه ایران به درخواست عربستان سعودی، امارات، بحرین واسرئیل صورت گرفته است.

آمریکا جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
عربستان جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
امارات جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
بحرین جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
اسرائیل جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
همهٔ جنایتکاران جنگی دریمن ومنطقه باید محاکمه شوند.
دونالد ترامپ به علت جنایات جنگی درسوریه، فلسطن، عراق، یمن ومنطقه باید محاکمه شود
آل سعود به علت جنایات جنگی دریمن ومنطقه باید محاکمه شود.
بن سلمان به علت جنایات جنگی دریمن ومنطقه باید محاکمه شود.
آل خلیفه به علت جنایات جنگی دریمن ومنطقه باید محاکمه شود.
بنیامین نتانیاهو به علت جنایات جنگی درفلسطین، غزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه باید محاکمه شود.


هرگزدرمقابل تحریم های آمریکا جنایتکارتسلیم نمی شویم.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار صدام دیکتاتوردیگری است.
تسلیم فشارهای آمریکا جنایتکار نخواهیم شد.
ایستادگی مردم ایران در مقابل تحریم های آمریکا جنایتکار علیه ایران
مردم ایران قادر است در مقابل تحریمهای آمریکا جنایتکاربایستد
که هیچ مسئله بحرانی اتفاق نخواهد افتاد و مردم ایران قادر است در مقابل این تحریمها بایستد.
تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ایران کاملا غیرقانونی است.
تحریم های جدید آمریکا جنایتکارضد حقوق بشر وجنایت آشکاراست.
روشن است که تحریمهای آمریکا علیه ایران سیاسی است
که برای همگان مشخص است تحریمهای آمریکا علیه ایران تصمیمی سیاسی است.
برای همگان روشن است که تحریمهای اخیر آمریکا علیه ایران تصمیمی سیاسی است.


تحریم های آمریکا علیه ایران ناقض قطعنامه شورای امنیت است.
تحریم های آمریکا علیه ایران ناقض حقوق بشراست.
تحریم های آمریکا علیه ایران جنایت جنگی است.
عربستان جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکاردیگربا حمایت آمریکا جنایتکار واروپا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازششم فروردین سال 94 تاکنون دریمن آدم می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت رئیس جمهورآمریکا سگ دست نشانده آل سعود دنبال تحریم کردن ایران است شرم آوراست.

عربستان چهار سال است غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد دولت ترامپ بی ادب ایران را تحریم می کند رفتار ترامپ بی ادب دراین زمینه شرم آوراست.

امارات چهار سال است غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد دولت ترامپ بی ادب ایران را تحریم می کند رفتار ترامپ بی ادب دراین زمینه شرم آوراست.

بحرین چهار سال است غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد دولت ترامپ بی ادب ایران را تحریم می کند رفتار ترامپ بی ادب دراین زمینه شرم آوراست.

اسرائیل چهار سال است غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد دولت ترامپ بی ادب ایران را تحریم می کند رفتار ترامپ بی ادب دراین زمینه شرم آوراست.

سودان چهار سال است غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد دولت ترامپ بی ادب ایران را تحریم می کند رفتار ترامپ بی ادب دراین زمینه شرم آوراست

پاکستان چهار سال است غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد دولت ترامپ بی ادب ایران را تحریم می کند رفتار ترامپ بی ادب دراین زمینه شرم آوراست




عملکرد دولت روحانی بدرد مردم ایران نمی خورد.
عملکرد ظریف بدرد مردم ایران نمی خورد.

نیروهای آمریکایی به همراه القاعده ازسال 2001 تاکنون درسوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه جنایت می کنند دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارسگ دست نشانده رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی ایران را تحریم می کند شرم آوراست.

نیروهای آمریکایی به همراه تروریست های داعش ازسال 2011 تاکنون درسوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه جنایت می کنند دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارسگ دست نشانده رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی ایران را تحریم می کند شرم آوراست.

نیروهای آمریکایی به همراه تروریست ها ازسال 2011 تاکنون درسوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه جنایت می کنند دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارسگ دست نشانده رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی ایران را تحریم می کند شرم آوراست.

نیروهای آمریکایی به همراه گروه های تروریستی ازسال 2011 تاکنون درسوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه جنایت می کنند دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارسگ دست نشانده رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی ایران را تحریم می کند شرم آوراست.

نیروهای آمریکایی به همراه تکفیری ها ازسال 2011 تاکنون درسوریه، عراق، افغانستان، لیبی، یمن ومنطقه جنایت می کنند دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکارسگ دست نشانده رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی ایران را تحریم می کند شرم آوراست.


دولت روحانی باید رفتارش را اصلاح کند.
هرملت ودولتی به آمریکا جنایتکار اعتماد کند ضربه خواهد خورد.
دولت روحانی باید به اشتباه اعتماد به آمریکا جنایتکاراعتراف کند.
تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ایران، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود.
آمریکایی ها جنایتکارتروریسم بین المللی، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، داعش، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، جبهه النصره وگروه های تروریستی را بوجود آوردند.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکایی ها جنایتکار ازتروریست های منطقه خاورمیانه وجهان همه جانیه کمک، حمایت وپشتیبانی می کنند.
آمریکا جنایتکار ازسال 1332 تاکنون مورد اعتماد ما نیست.
دولت روحانی باید ازملت عذرخواهی کند؟
ایران توانانی مقابله با آمریکا جنایتکار را دارد.
هیچکس نمی تواند ایران وایرانی را تهدید کند.
تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ایران بی پاسخ نخواهد ماند.
هیچ کشوری نمی تواند برای ایران شرط وشروط تعیین کند.
آمریکایی ها جنایتکار به نام دموکراسی ازسال 2001 تاکنون درمنطقه خاورمیانه آدمکشی می کنند.
مدعیان حقوق بشرجنایتکار به نام دموکراسی ازسال 2001 تاکنون درمنطقه خاورمیانه آدمکشی می کنند.
آمریکا جنایتکار باید از افغانستان، عراق ومنطقه خارج شود.
آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگرازسال 2001 تاکنون درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه آدم می کشد، دولت دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ایران را تحریم می کند رفتاردولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشرم آوراست.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارپایش را ازگلیمش درازترکرده است.
ترس دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار ازقدرت ایران درخاورمیانه است.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار! دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا کن.
دشمن شماره یک همه ما ازسال 1332 تاکنون آمریکا جنایتکاراست.
دولت روحانی، ظریف وزیرامورخارجه، دولتمردان، مسئولان ونمایندگان مجلس باید امید شان را ازآمریکا جنایتکارقطع کنند و به مردم دل ببندند.
اقتصاد کشور اگر مقاوم شود دیگر دشمنان به دنبال تحریم ما نخواهند بود
روحیه استقامت در جنگ موجب شد امروز دشمنان جرات جنگ با ایران را نداشته باشند. اگر اقتصاد کشور هم مقاوم شود دیگر دشمنان به دنبال تحریم ما نخواهند بود.
تحریمهای آمریکا علیه ایران کاملا غیرقانونی است
تحریمهای آمریکا علیه ایران کاملا غیرقانونی است
آمریکا سیلی خورده عظمت و اقتدار ایران است
آمریکا از عظمت و اقتدار ایران سیلی محکمی خورده و این قدرت انقلاب اسلامی ایران است.
جمهوری اسلامی ایران به کشوری قدرتمند و اثرگذار در منطقه خاورمیانه تبدیل شده و این آمریکا را سخت نگران و عصبانی کرده است.
طبق آموزه های دینی مان نمی گذاریم آمریکا هر غلطی می خواهد انجام دهد، چراکه عظمت ایران در 40 سال گذشته رو به رشد است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم تاکید کرد: تحریم های یک طرفه و ظالمانه آمریکا علیه ایران را باید فرصتی برای انقلاب بدانیم و کشور را بسازیم.
اینکه آمریکا در 40 سال از عمر انقلاب همچنان به دنبال طراحی نقشه، تهدید، تحریم و ترور علیه ایران است، چون از ملت ایران سیلی خورده است.
تحریم های آمریکا علیه ایران موضوع جدیدی نیست، چراکه یک سال پس از پیروزی انقلاب، آمریکا ایران را تحریم کرد.
در این توطئه نه تنها پای صدام به ایران نرسید، بلکه برای همیشه از صحنه تاریخ محو شد و آمریکا به اهدافش نرسید و هم اکنون نیز در تقابل با ایران ناکام است.
حضور آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون در افغانستان برای تامین امنیت مردم مظلوم، بی دفاع وبی گناه افغانستان نیست.
حضور ناتو جنایتکارازسال 2001 تاکنون در افغانستان برای تامین امنیت مردم مظلوم، بی دفاع وبی گناه افغانستان نیست
که حضور آنها در این کشور برای مبارزه با تروریسم بین المللی نیست.
آمریکا حامی تروریسم جهانی است.
اگر حمایت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکارنبود، عربستان جنایتکار نمی توانست به یمن حمله کند.
اگر حمایت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکارنبود، امارات جنایتکار نمی توانست به یمن حمله کند
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارحامی جنایات جنگی سعودی ها دریمن است.
آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشور جنایتکاردیگرازسال 2011 تاکنون درسوریه، عراق ومنطقه خاورمیانه آدم می کشد، دولت دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ایران را تحریم می کند رفتاردولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشرم آوراست.
آمریکا جنایتکار با همدستی القاعده، داعش، گروهک تروریستی تکفیری، گروه های تروریستی وتروریست های منطقه وجهان ازسال 2011 تاکنون درسوریه، عراق ومنطقه خاورمیانه آدم می کشد، دولت دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی ایران را تحریم می کند رفتاردولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارشرم آوراست.
سازمان ملل خیانتکاراعتبارخود را ازدست داده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکاراعتبارخود را ازدست داده است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل خیانتکاراعتبارخود را ازدست داده است.
سازمان های بین المللی خیانتکار برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به سوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه سرپوش می گذارند.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکارمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار به عربستان ومتحدانش برای جنایت دریمن ومنطقه پاداش می دهد.
آمریکایی ها جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکار دیگر به نام دموکراسی ازسال 2001 تاکنون درمنطقه خاورمیانه آدمکشی می کنند.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار سگ نشانده رژیم صهیونیستی است.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار سگ نشانده رژیم سعودی است.


آمریکا با تحریم ایران، متحدان خود را از دست داده است
بسیاری از کشورها به ویژه متحدان واشنگتن به صورت علنی با تحریم های آمریکا مخالفت می کنند و این موضوع نشان می دهد آمریکا در این سیاست تحریمی دوستان خود از جمله کشورهای اروپایی را از دست داده است.
روز 13آبان شاهد اعلام تحریم های غیرمنطقی و غیرقانونی و مغایر با اصول روابط بین الملل توسط رییس جمهوری این کشور بودیم که هدف اصلی آن مردم ایران است.
بسیاری از کشورهایی بزرگ و توسعه یافته که در گذشته با آمریکا همراهی می کردند در حال حاضر به صورت علنی با این تحریم ها مخالفت می کنند و این موضوع نشان می دهد آمریکا در این سیاست تحریمی دوستان خود از جمله کشورهای اروپایی را از دست داده است.
اگر قرار باشد کشورهای دنیا تصمیماتی را اتخاذ کرده و در این خصوص قراردادهای بین المللی را امضا کنند و فردی مانند ترامپ بخواهد به عنوان رییس آمریکا این موارد را فسخ کند، قراردادهای بین الملل هویت و اهمیت خود را از دست خواهند داد و باعث به خطر افتادن روابط بین المللی می شود.
اتحادیه اروپا پس از جنگ جهانی دوم تلاش کرد با وضع قوانین و مقررات بر روابط بین الملل تاثیر گذار باشد بنابراین همراهی با سیاست های آمریکا آن ها را متضرر خواهد کرد.
سیاست های آمریکا همگرایانه نیست؛ اروپایی ها می دانند که آمریکا در موضوع برجام آن ها را نادیده گرفته است به همین خاطر این کشور را همراهی نمی کنند و این از عوامل انزوای این کشور است.
: سازمان ملل با هدف ایجاد صلح پایدار و دنبال آن تامین امنیت کشورها پس جنگ جهانی دوم ایجاد شد.
خروج آمریکا از قراردادها و موافقتنامه ها باعث ایجاد هرج و مرج و ناهنجاری و در پی آن جنگ و خشونت خواهد بود.
تحریم های آمریکا توخالی است
تمام تحریم های آمریکا تهی است؛ همان گونه که پیامبر (ص) را هم در مدینه تحریم کردند، اما بی فایده بود.
اگر آمریکا بداند ما تسلیم شده ایم خود را موفق می داند اما اگر مقاومت کنیم، ما موفق می شویم.
ملت ایران با مقاومت و ایستادگی میدان را خالی نکردند و نشان دادند که از زندگی پیامبر (ص) درس گرفته و از میدان خارج نشدند و نمی شوند.
ایجاد فقر ابزار همیشه مستکبران بوده و ابزار آمریکا هم همین است.
آمریکاییها دچار استیصال و درماندگی شدند که چنین اقدامات وحشیانه در تحریم ایران را مرتکب شدند. البته این شرایط پایدار نخواهد ماند.
برخلاف ادعای مقامات آمریکایی از جمله ترامپ مبنی بر اینکه تحریمها ارتباطی با مردم ایران ندارد، اغلب محور تحریمها برخلاف حقوق اولیه مردم ایران بوده و محدودیتها، مشکلات و فشار مستقیما متوجه مردم میشود.
اگرچه مستقیما دارو در لیست تحریمها قرار ندارد اما تحریمها به نحوی تنظیم شده که دستیابی به دارو را برای مردم ایران سخت میکند. همچنین در حوزه حمل و نقل هوایی و سایر موارد مرتبط با حمل و نقل نیز تحریمهایی اعمال شده است حال اینکه هواپیما وسیلهای جنگی و نظامی نیست و کاربرد نظامی ندارد و تنها مردم از آن استفاده میکنند، لذا برخلاف ادعای مقامات آمریکایی اغلب محورهای تحریمی مستقیما حقوق شهروندی و حقوق اولیه مردم را زیرپا میگذارد.
آمریکا در اثر استیصال، درماندگی و دریوزگی دست به این اقدامات وحشیانه در تحریمهای ایران زده است و به هر وسیلهای تمسک جسته که این شرایط پایدار نخواهد ماند و خیلی طول نخواهد کشید که دیوار تحریمها فرو خواهد ریخت.
ما باید در چنین شرایطی از تمامی ظرفیتهای مراجع بینالملل همچون سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حقوق بشر موضوع را پیگیری کرده چون بحث دستیابی مردم به حقوق اولیهشان مطرح است.
تحریمهای جدید آمریکا ضد حقوق بشر و جنایت آشکار است
این تحریمها ضد حقوق بشر است.
بنا بر گفته مقامات آمریکایی این تحریمها سنگینترین تحریمهای تاریخ علیه جمهوری اسلامی ایران است البته آنها برای فریب افکار عمومی در داخل کشور به تزریق خوراک به گروههای معاند و تلویزیونهای فارسی زبان و ضد انقلاب عنوان میکنند که دارو و مواد غذایی از تحریمها معاف است که دروغی بیش نیست.
بعد از تحریمها یکسری از داروهای خارجی در بازار کمیاب شده است. وقتی پولها بلوکه میشود چهطور میتوان مواد غذایی را خریداری کرد. وقتی قطعات هواپیما را تحریم میکنند این احتمال وجود دارد که دهها نفر بر اثر سقوط هواپیما کشته شوند این نشان میدهد که حرفهای آنها دروغی بیش نیست و وحشیانهترین تحریمها را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کردند.
آمریکا از کشورهای اروپایی، آسیایی و همسایگان میخواهد چنین عمل بیشرمانه و خصمانهای انجام دهد، اما ما قطعا در نهایت سربلند بیرون خواهیم آمد چون همانطور که به تحریم ها عادت کردهایم آمریکا هم معتاد به تحریم شده است.
تحریم برای کشوری که به یکباره با آن مواجه میشود سخت است اما جمهوری اسلامی ایران دیگر به تحریم خو گرفته است. ما کشوری با مولفههای قدرت بسیار زیاد هستیم که با ۱۵ کشور همسایه به صورت آبی و خاکی ارتباط داریم. اکنون آمریکا برای کشورهایی همچون روسیه، چین و ترکیه هم تحریم اعمال کرده است. این روند باعث میشود در آینده از شر سیطره دلار خارج شده و کشورها در روابطشان از پول ملی خود استفاده کنند.
روشن است که تحریمهای آمریکا علیه ایران سیاسی است
روشن است که تحریمهای آمریکا علیه ایران سیاسی است
که برای همگان مشخص است تحریمهای آمریکا علیه ایران تصمیمی سیاسی است.
برای همگان روشن است که تحریمهای اخیر آمریکا علیه ایران تصمیمی سیاسی است.



هرگز درمقابل دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار تسلیم نمی شویم
تحریم های جدید دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار ضد علیه ایران به درخواست عربستان سعودی، امارات، بحرین واسرئیل صورت گرفته است.

آمریکا جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
عربستان جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
امارات جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
بحرین جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
اسرائیل جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
همهٔ جنایتکاران جنگی دریمن ومنطقه باید محاکمه شوند.
دونالد ترامپ به علت جنایات جنگی درسوریه، فلسطن، عراق، یمن ومنطقه باید محاکمه شود
آل سعود به علت جنایات جنگی دریمن ومنطقه باید محاکمه شود.
بن سلمان به علت جنایات جنگی دریمن ومنطقه باید محاکمه شود.
آل خلیفه به علت جنایات جنگی دریمن ومنطقه باید محاکمه شود.
بنیامین نتانیاهو به علت جنایات جنگی درفلسطین، غزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه باید محاکمه شود.


هرگزدرمقابل تحریم های آمریکا جنایتکارتسلیم نمی شویم.
دولت دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا جنایتکار صدام دیکتاتوردیگری است.
تسلیم فشارهای آمریکا جنایتکار نخواهیم شد.
ایستادگی مردم ایران در مقابل تحریم های آمریکا جنایتکار علیه ایران
مردم ایران قادر است در مقابل تحریمهای آمریکا جنایتکاربایستد
که هیچ مسئله بحرانی اتفاق نخواهد افتاد و مردم ایران قادر است در مقابل این تحریمها بایستد.
تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ایران کاملا غیرقانونی است.
تحریم های جدید آمریکا جنایتکارضد حقوق بشر وجنایت آشکاراست.
روشن است که تحریمهای آمریکا علیه ایران سیاسی است
که برای همگان مشخص است تحریمهای آمریکا علیه ایران تصمیمی سیاسی است.
برای همگان روشن است که تحریمهای اخیر آمریکا علیه ایران تصمیمی سیاسی است.
تحریم اخیر آمریکا علیه ایران سیاسی و بی نتیجه است.
تحریم های آمریکا علیه ایران با شکست مواجه می شود.


بر حقوقبشر آمریکایی باید خط بطلان کشید
به نظر من روی حقوقبشر آمریکایی باید خط بطلان کشید. این نوع حقوقبشر به شیطان بزرگ اجازه میدهد مظلومان جهان را به وسیله ایادیاش در کشورهایی مانند یمن و افغانستان به خاک و خون بکشد و در داخل کشورش هم یک دیوانه از خدا بیخبر شیطانصفت در لباس بشر، اجازه داشته باشد رگبار گلوله را به سمت مردمان بیگناهی که برای عبادت در یک کنیسه جمع شدهاند بگیرد و از زن و مرد و کودک و سالمند را بکشد.

آمریکا جنایتکارتوانایی شکست نظام اسلامی را ندارد.
تا هنگامی که مردم ایران پشت سر انقلاب و رهبرشان حضور دارند، آمریکا جنایتکارتوانایی شکست نظام اسلامی را ندارد و آینده انقلاب تامین و تضمین شده است.
آمریکا جنایتکارتوان رویارویی نظامی با ایران را ندارد
آمریکایی ها جنایتکاردر اوج نقطه ضعف خود قرار دارند و امروز برای بهدست آوردن آبروی ازدسترفته خود به دنبال پیروزی در رویارویی با ایران هستند.
هیچ کشوری حق ندارد کشور دیگر را ازحقوق خود محروم کند.
تحریم های آمریکا جنایتکارضد علیه ملت ایران نقض حقوق بشراست.
تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ملت ایران جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
تحریم های آمریکا جنایتکارضد علیه ایران به خاطرناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی توجهی، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی وخیانت های سازمان های به اصطلاح بین المللی جنایتکاراست.
آمریکا جنایتکارصلاحیت تحریم کردن ایران و دیگرکشورها ندارد.
آمریکا جنایتکار حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا جنایتکار حق صلاحیت مذاکره سیاسی را ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت گفت وگو سیاسی را ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت مبارزه با القاعده را ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت مبارزه با طالبان را ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت مبارزه با داعش را ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت مبارزه با گروه های تروریستی را ندارد.
آمریکا جنایتکار بزرگترین ناقض قوانین بین المللی دردنیاست.
آمریکا جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بین المللی دردنیاست.
آمریکا جنایتکار بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت به اصطلاح رئیس جمهور آمریکا جنایتکار حامی جنایات جنگی عربستان دریمن است.
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت به اصطلاح رئیس جمهور آمریکا جنایتکار حامی جنایات جنگی امارات دریمن است.
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت به اصطلاح رئیس جمهور آمریکا جنایتکار حامی جنایات جنگی بحرین دریمن است.
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت به اصطلاح رئیس جمهور آمریکا جنایتکار حامی جنایات جنگی اسرائیل دریمن است.

چرا دولت با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!


چرا دولت با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!


چرا دولت با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

مسلمانان دنیا باید رفتن به مکه را تعطیل کنند.
رژیم مسلمان کش آل سعود لیاقت اداره حج را ندارد.
سعودی ها بی شخصیت ازکاری که درفاجعه منا انجام دادند پشیمان می شوند.
رژیم مسلمان کش آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد ازخون شهدای منا نمی گذریم.
مکه رفتن کمک به جنایتکاران است.
مکه رفتن کمک به تروریست های منطقه است.
مکه رفتن رفتن خیانت به خون شهدا فاجعه منا است.
عربستان ثابت کرد که حامی تروریسم است.
تروریسم وعربستان یکی هستند.
تمام تروریست های سوریه وعربستان یکی هستند.
داعش وعربستان یکی هستند.
القاعده وعربستان یکی هستند.
مردم ایران جنایات عربستان سعودی را فراموش نمی کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود نجس وحشی مررج اسلام آمریکایی است.


جنگ عراق، افغانستان، لیبی، یمن وسوریه با پول مکه تامین می شود.
پول مکه خرج تروریسم می شود.
پول مکه خرج القاعده می شود.
پول مکه خرج طالبان می شود.
پول مکه خرج داعش می شود.
پول مکه خرج جبهه النصره می شود.
پول مکه خرج تکفیری ها می شود.
پول مکه خرج گروه های تروریستی می شود.
پول مکه 6 سال است خرج زنان ودختران ترکیه، عراق وسوریه می شود.
حمایت عربستان جنایتکار ازگروه های تروریستی وتکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
عربستان جنایتکار ازتروریست ها حمایت می کند.


هیچ کشوری درسایه آمریکا به عدالت و رفاه نرسیده است.
کسی حق ندارد درباره حقوق بشر با آمریکا مذاکره کند.
کسی حق ندارد درباره برجام با آمریکا مذاکره کند.
کسی حق ندارد درباره موشک با آمریکا مذاکره کند.
آمریکا، بزرگترین ناقض حقوق بشر در تاریخ بشریت است ...
آمریکا، بزرگترین ناقض حقوق بشر در تاریخ بشریت است ...
آمریکا، بزرگترین ناقض حقوق بشر در تاریخ بشریت است.
زیر با زورگویی آمریکا جنایتکار نخواهیم رفت.
ملت ایران هیچ نیازی به برجام ندارد.
هرچه می توانید روی موشک کارکنید/ آمریکا باید سیلی بخورد.
آمریکا فرقی با داعش ندارد.
داعش پیاده نظام واشنگتن درمنطقه وجهان است.
آمریکا فقط زور را می فهمد، نه مذاکره سیاسی وگفت وگو سیاسی
مردم جواب دندان شکنی به آمریکا جنایتکار و رئیس جمهوراوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران وایرانیان می توانند.
رفتارآمریکا جنایتکاردرمنطقه تهدید آمیزاست.

ایستادگی مردم ایران ازسال 1357 تاکنون سیلی بر استکبار جهانی است.
ایستادگی مردم ایران ازسال 1357 تاکنون سیلی بر استکبار جهانی است.


چهارسال است که آل سعود وحشی خبیث مردم مظلوم و فقیر یمن را بمباران و کودکان و زنان و مردان را قتل عام میکند. بیماری وبا گسترش و سوء تغذیه و مصائب یمن نتوانست دل سنگ استکبار جهانی را به درد آورد ولی یک خبرنگار از قماش خود که توسط قوم وحشی تکفیری بن سلمان مثله شد همه شدند مدافع حقوق بشر! هر چند این هم غنیمت است، ولی مرده شور این قدرتهای جهانی را ببرد که اینقدر دنیا را کثیف و آلوده کردهاند و رحم و مروتی و ارزشی برای جان انسانها قائل نیستند. «اللهم عجل لویک الفرج»

بن سلمان در عربستان از زمانی که اصلاحات طراحی شده آمریکاییها را در این کشور شروع کرد دچار تناقض و دردسر شده و هر چه جلو میرود بیشتر در باتلاق فرو میرود. دولت و دولتمردان ما و همچنین نمایندگان مجلس عبرت بگیرند و در مقابل خواسته غربیها کوتاه نیایند.

قتل بسیار فجیع و وحشتناک خاشقجی آن هم در داخل ساختمان سفارت آلسعود در ترکیه و روشن شدن گوشهای از ابعاد گسترده این جنایت مأموران رژیم فاسد و خونخواری که از سالهای قبل ماهیت تروریستی آن توسط مقامات کشورمان افشا شده و رفتارهای جنایتکارانه آنها با حجاج در سال 66 و 94 و... نشان داد که ما با چه جانوران وحشی و خطرناکی مواجهیم... ولی عاقبت خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.

حقوقهای بشری مدعی در قتل خاشقجی چرا در برابر شهادت مظلومانه آیتالله شیخ نمر که پس از شکستن دست و پایش، اورا به شهادت رساندند مهر سکوت بر زبان داشتند؟! و چرا به راحتی از جنایت آلسعود گذشتند؟!

آل سعود در باتلاق یمن گیر افتاده است و در آخر با ننگ از صحنه درگیریها خارج خواهد شد اما این شعار مرگ بر آلسعود است که در یمن طنینانداز خواهد شد و در تاریخ آلسعود همردیف فرعون و هارون قرار خواهد گرفت.

جنایتی که رژیم آلسعود در یمن مرتکب میشود از چشم مدعیان حقوق بشر پنهان بود اما قتل خاشقجی در سفارت عربستان موجب شد صدای مدعیان حقوق بشر غربی بلند شود حال باید منتظر ماند و دید که دلارهای نفتی سعودی موفق میشوند یا کشورهای مدعی حقوق بشری به پروندههای متعدد نقض حقوق بشری عربستان ورود پیدا میکنند.

ان شاءالله دولت اره برقی وحشی آلسعود آخرین روزهای عمرش را میگذراند و به زودی شاهد اضمحلال و سقوط آن را ملتها جشن بگیرند.

هرجا که نشانی از آلسعود خبیث باشد همان جا جنایت علیه مسلمانان بیرحمانه در حال اجراست و همین اواخر شیعیان نیجریه در روز اربعین با دستور رژیم طاغوتی آلسعود به خاک و خون کشیده شدند!

در تبلیغات تلویزیون دیدم که فروشگاه رفاه با مشارکت یونیسف برای فرزندان و مادران نیازمند ایرانی کمکهای نقدی جمعآوری میکند! یونیسف ولی فرزندان و مادران مظلوم قحطیزده یمن را نمیبیند که 4 سال است با انواع سلاحهای اهدایی غرب دارند با مرگ دست و پنجه نرم میکنند و جلوی آلسعود این شجره خبیثه و ملعون را سد نمیکند! مگر همین روزها نبود که دخترک یمنی از گرسنگی و ضعف جسمانی جان سپرد؟! در ایران دنبال چه چیزی هستند؟

دیدن عکس دختربچه 7 ساله یمنی دل هر انسان آزادهای را به درد میآورد، عامل اصلی این جنایت آمریکاست. چراکه با حمایت همهجانبه از آلسعود 4 سال است مردم مظلوم یمن را حتی از دسترسی به آب و غذا محروم کرده است! ای ننگ بر شیطان بزرگ و آلسعود و ننگ بر سازمانهای عریض و طویل و دروغگوی بینالمللی.

از شواهد پیداست که زمان مرگ بنسلمان خبیث فرا رسیده است. ترامپ 2 سال است که میگوید عربستان گاو شیرده است زمانش برسد ذبحش میکند! این هشداری است برای غربباوران دلبسته به کدخدا! برای کدخدا نوع گاو مهم نیست زمانش برسد هر نوع گاوی را برای رسیدن به مطالع و منافع خود ذبح میکند. کاش این را بفهمند.


رزمنده ایرانی خواستار خروج نیروهای آمریکایی از منطقه خاورمیانه شد.
99 درصد آمریکا عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
99 درصد آمریکا عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
99 درصد آمریکا عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
این درحالی است که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیر مستقیم توسط نیروهای آمریکایی و متحدان منطقه ای و هماهنگی، همدستی و همکاری تروریست های منطقه قتل عام می شوند.
سازمان های بین المللی چرا درمقابل تجاوز به سوریه، عراق، لبنان، نوارغزه، فلسطین، یمن و... خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
و مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت احتیارکرده اند؟


درپاسخ به اتهامات کاخ سفید علیه کشورمان
درپاسخ به وزارت خزانه داری آمریکا جنایتکارسگ دست نشانده رژیم صهیونیستی
که دونالد ترامپ بی ادب و بی فرهنگ رئیس جمهور آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده نتانیاهو یا اصل مسئله را درک نمی کند دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
که وزارت خزانه داری آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده نتانیاهو یا اصل مسئله را درک نمی کند دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
ما به مظلومان، مسلمانان ودولت های کمک می کنیم آمریکا جنایتکارهم ازتروریست ها حمایت می کند.
ائتلاف آمریکایی با بمباران، قتل عام ونسل کشی درسوریه وعراق بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد وهمچنان نیزادامه دارد.
تروریست های داعش ازسال 2011 تاکنون با کمک های، حمایت های و پشتیبانی همه جانبه آمریکا واسرائیل درسوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه جنایت می کنند.
ما به مظلومان، مسلمانان ودولت های کمک می کنیم اسرائیل جنایتکارهم ازتروریست ها حمایت می کند.
شما چه غلطی درعراق، افغانستان، لیبی، سوریه، یمن ومنطقه خاورمیانه می کنید؟
آمریکا جنایتکار ازخاورمیانه چه خواهد؟
آمریکا جنایتکاردرخاورمیانه چه می کند؟
امروز وظیفه اصلی ما ایستادگی درمقابل آمریکا جنایتکاراست.
نگران ما از جنایات بی حساب و کتاب آمریکا جنایتکار درمنطقه است.
مردم جواب دندانشکی به آمریکا جنایتکار و رئیس جمهور اوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران و ایرانیان می توانند.
از هرکسی که علیه آمریکا جنایتکارایستادگی کند، حمایت می کنیم.
هیچکس نمی تواند ایران و ایرانی را تهدید کند.
هم وزارت خزانه داری آمریکا غلط می کند هم آمریکایی ها!
هم وزارت خزانه داری آمریکا غلط می کند هم صهیونیست ها!
وزارت خزانه داری آمریکا جنایتکار درجنایت های صهیونیست ها درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه شریک جرم است.
وزارت خزانه داری آمریکا با داعش فرقی ندارد.
وزارت خزانه داری آمریکا با رژیم صهیونیستی فرقی ندارد.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قرار دهد ونه نظامیان سوری را/ چرا مدعیان حقوق بشردراین زمینه سکوت کرده اند؟
چرا سازمان های بین المللی سکوت کرده اند؟
آمریکا جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه، جنایت علیه بشریت است
کشتار در غزه جنايت عليه بشريت بود.

ترامپ هر روز مانند یک سگ هارپارس می کند.
پامپئو هر روز مانند یک سگ هارپارس می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
همه ارکان کشور برای حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه دارند ولی متاسفانه تاکنون انجام نمی دهند.

همه ارکان کشور برای حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه دارند ولی متاسفانه تاکنون انجام نمی دهند.

حل مشکلات معیشتی برعهده دولت است/ ولی متاسفانه تاکنون انجام نداده است.

حل مشکلات معیشتی برعهده دولت است/ ولی متاسفانه تاکنون انجام نداده است.

عملکرد دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون نتیجه نداشته است

قیمت مرغ در بازار به ۱۲ هزار تومان رسید هیچ ربطی به تحریم آمریکا ندارد.
دولت هیچ برنامه ای برای حل مشکلات اقتصادی مردم،
کشور و... ندارد.
دولت روحانی هیچ برنامه مشخصی برای رفع این مشکل ندارد.

آقای روحانی سخرانی شما درمجلس درباره مردم، کشور و... برای ما هیچ ارزشی ندارد.
قیمت میوه فصل چه ربطی به دلارنجس دارد که مرتب بالا می رود؟ مشکل، ناتوانی دولتمردان دراداره امور جاری کشوراست.
افزایش ۴۴.۹ درصدی قیمت مسکن در ۵ ماه اول امسال.
.تورم مسکن به ۶۲.۱ درصد رسید
افزایش ۶۲ درصدی قیمت مسکن در تهران.
قیمت خودرو در بازار ۲ برابر نرخ کارخانه شد.
تورم مرداد به ۱۱.۵ درصد رسید.
قیمت مرغ در بازار به 12 هزار تومان رسید.
بسیاری ازکالاهای وارداتی به دلار ارتباطی ندارد.
گرانی گوشت، مرغ، میوه، کالا داخلی ربطی دلارندارد/ دولت، دولتمردان، مسئولان، دستگاه نظارتی، نمایندگان مجلس مقصراصلی هستند.


سخنرانی روحانی در مجلس بدرد مردم و کشور و... نمی خورد.
سخنرانی روحانی در مجلس بدرد مردم و کشور و... نمی خورد.
ولی متاسفانه کسی پاسخگوی نیست چرا؟!
بازرسان دستگاه های نظارتی کجا هستند؟
همه مسئولان باید پاسخگو باشند.
نمایندگان مردم قانع نشدند دولت اگر مردمی است تغییرمسیربدهد.
افزایش ۴۴.۹ درصدی قیمت مسکن در ۵ ماه اول امسال
تورم مسکن به ۶۲.۱ درصد رسید
قیمت سکه از مرز 4 میلیون عبور کرد
قیمت خودرو در بازار ۲ برابر نرخ کارخانه شد
افزایش ۶۲ درصدی قیمت مسکن در تهران
دلالها پول خود را نو کردند




حضور روحانی درمجلس نمی تواند مشکلات اقصتادی مردم وکشور و... حل کند.
آقای رییسجمهور تعطیلی 5800 کارخانه در دولت شما اتفاق افتاد
دولت روحانی هزاربار باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
دولت روحانی مقصراصلی مشکلات اقتصادی مردم وکشور و... است.
عملکرد دولت روحانی اهانت، توهین و خیانت به مردم بوده است.
میوه ۸۳ درصد گران شد
میوه هیچ ربطی به دلار ندارد.
دولت روحانی تاکنون ازمردم عذرخواهی نکرده است.
مرغ هیچ ربطی به دلار ندارد.
نرخ هر کیلو مرغ در بازار چقدر است؟
هر کیلو مرغ با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می شود
حرف دولت روحانی دیگرچه اعتباری دارد؟ چه کسی باورمی کند دولت روحانی نگران مشکلات اقتصادی مردم وکشور و... است.
دولت روحانی مورد اعتماد ما نیست.
گرانی وافزایش قیمت درکشور با چراغ سبزدولت ومسئولان صورت می گیرد.
دولت ومسئولان عاملان اصلی گرانی و افزایش قیمت درسراسرکشورهستند.
دولت به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
حضور کارگران افغان درایران خیانت به کارگران ایرانی است.
دولت مقصراصلی حضور افغانی ها درایران است.
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مانند دولت روحانی تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان و... نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
مدیران دولت روحانی دراین مدت 6 سال هیچ کاری برای مردم وکشورنکردند
مردم ازبحران اقتصادی رنج می برند اما دولت هنوز هم بی خیال است.
مشکل اصلی کشور به خاطر سیاست های نادرست وغلط دولت بوده است وزارت راه تبدیل به شهرسازی کرده است.
خصوصی سازی، عامل اصلی مشکلات امروز درسراسرکشوراست.
امروزکشورپرازکالاهای خارجی شده است.
بخش خصوصی مردم وکشور را گرفتارکرده است.
بخش خصوصی هم مانند دولت هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم وکشور نکرده است.
متاسفانه دولت روحانی تاکنون درمورد گرانی و افزایش قیمت درسراسرکشور هیچ کاری نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
بسیاری از کالاهای وارداتی به دلار ارتباطی ندارد.
دولت روحانی مردم و کشور را گرفتار کرده است.
دولت روحانی با همدستی مسئولان مردم ایران را تحریم کرده است ونه آمریکا
افزایش قیمت داخلی هیچ ربطی به دلار ندارد.
افزایش قیمت داخلی هیچ ربطی به آمریکا ندارد.
مشکلات اقتصادی مردم وکشور را شما ایجاد کردید.
مشکلات اقتصادی مردم وکشور را شما به وجود آوردید.
مردم درخصوص حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت تاکنون پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت تا 3 سال دیگر هم درخصوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ قوه قضائیه، سازمان بازرسی کشور و مجلس پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم روشن نشد.
مشکل اقتصادی با حرف و شعارحل نمیشود.
مشکلات جوانان با شعارحل نمی شود.
مشکلات پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی شود.
مشکلات مردم با حرف و آمار روی کاغذ حل نمی شود.
مشکلات جامعه با حرف و شعار حل نمی شود.
مشکلات اشتغال با شعار حل نمی شود.
مشکلات اقتصادی با شعار و سخنرانی حل نمی شود.
مشکل فقر و اشتغال با شعر و شعار حل نمی شود.
حل مشکل صنایع با سخنرانی و شعار انجام نمی شود.
مشکلات اشتغال با شعار حل نمی شود.
«شعار درمانی» مشکلات را حل نمی کند.
مشکلات اقتصادی با دستور حل نمی شود.
مشکلات میان قوا با حرف و شعارحل نمی شود.
مبارزه قاچاق کالا با دستورحل نمی شود
بیکاری جوانان با سخنرانی و شعارحل نمی شود.
روحانی ازسال 1392 تاکنون به جای عمل فقط حرف میزند
دروغ به مردم بالاترین خیانت است.
بالاترین خیانت به یک ملت آن است که کسی به مردم حرف دروغ بگوید.
بالاترین خیانت به ملت دروغ گفتن به مردم و دادن آمار اشتباه
است.
بزرگترین خیانت دروغ گفتن به مردم است.
چه کسی دروغ می گوید.
بالاترین خیانت به ملت «دروغ گفتن به مردم و دادن آمار اشتباه» است.
ورود ۳ هزار کانتینر کالای قاچاق به کشور در یک روز.
همیشه پای مافیا درمیان است/ تیشه قاچاق سازمان یافته کالا ریشه تولید را می زند.
مبادی غیررسمی نمی تواند منبع ورود میلیاردها دلار قاچاق کالا باشد/ خیانت به اقتصاد و تولید کشور با قاچاق کالا.
قاچاق چگونه وارد کشور می شود؟/ یک کانتینر اظهار میشود؛ ۱۰ کانتینر ترخیص + جدول
کالاهای قاچاق از مبادی رسمی به کشور وارد می شوند.
برخی مقامات یا خودشان به نحوی در قاچاق کالا سهم دارند
معادل ارزش ۴ میلیون پراید سالانه کالای قاچاق وارد کشور می شود.
حقوق مادی و معنوی کارگران ادا نمی شود/خرید کالای خارجی خیانت است.
خرید کالای قاچاق خیانت به کارگران ایرانی است.
ورود کالای قاچاق به کشور خیانت محسوب می شود.
تهیه کالای خارجی خیانت به اقتصاد کشور است.
تهيه كالاي خارجي بزرگترین خيانت به توسعه اقتصادي كشور است.
خرید کالای خارجی خیانت به کشور است.
‎عامل اصلی افزایش قیمت میوه ها چیست؟
افزایش شدید قیمت گوشت در بازار/ دلار قیمت گوشت را گران کرد.
دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز.
چرا قیمت گوشت همچنان در بازار گران است؟
مقصر گرانی گوشت گوسفند ،گوسفندان هستند!
عامل افزایش قیمت گوشت قرمز مشخص شد.
مقصر اصلی گرانی گوشت چه کسی است؟
عامل گرانی قیمت مرغ کیست؟
پشت پرده گرانی مرغ چه کسانی هستند؟
افزایش قیمت نهاده عامل گرانی مرغ است.
افزایش قیمت مرغ به دلیل گرانی جوجه و گوشت/ مرغ 11 هزار تومانی گران
آشفته بازار گوشت در آستانه ماه رمضان/گوشتِ کیلویی ۵۰ هزار تومان
دلیل افزایش قیمت گوشت/ هرکیلو ۴۸ هزار تومان
مقصر افزایش قیمت خودرو چه کسی است؟
دلیل اصلی گرانی نامتعارف خودرو چیست؟
چه کسی عامل گرانی هاست؟
دلیل اصلی افزایش قیمت خودروهای داخلی چیست؟ -
رونق صادارت عامل اصلی گرانی آهن است/ تولید کننده ترجیح میدهد.
عامل اصلی افزایش قیمت گوشت چیست؟
افزایش قیمت مرغ در بازار/نرخ به ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان رسید
سکه 64 هزار تومان گران شد
درکشورما دولت وجود ندارد دلال کشور را اداره می کند.
روحانی ازسال 1392 تاکنون فقط به کشورهای اروپایی خدمت می کند ونه به مردم ایران و کشور
چرا روحانی درمورد افزایش خودرو های داخلی، کالا، گوشت، مرغ و... سکوت کرده است.
گرانی وافزایش قیمت درکشور با چراغ سبزدولت ومسئولان صورت می گیرد.
دولت ومسئولان عاملان اصلی گرانی و افزایش قیمت درسراسرکشورهستند.
دولت به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
حرف دولت روحانی دیگرچه اعتباری دارد؟ چه کسی باورمی کند دولت روحانی نگران مشکلات اقتصادی مردم وکشور و... است.
دولت روحانی مورد اعتماد ما نیست.
دولت روحانی ومسئولان عاملان اصلی افزایش قیمت خودروهای داخلی هستند.
دولت روحانی ومسئولان مقصر اصلی افزایش قیمت خودروهای داخلی هستند.
چرا رئیس جمهور سکوت کرد؟
دولت خودش یکی ازعامل اصلی گرانی و افزایش قیمت درسراسرکشوراست.
دولت تاکنون هیچ کاری و توجهی به مشکلات اقتصادی و کشور و... نکرده است.
ازسال 1392 تاکنون با دستور دولت روحانی حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد افزایش یافته است.
افزایش قیمت خودروهای داخلی غیرقانونی است.
افزایش قیمت خودروهای داخلی غیرقانونی است.
پراید 40 میلیونی شد
قیمت واقعی پراید باید درکشور 18 الی 19 میلیونی باشد ونه 40 میلیونی

یارانه نقدی هر ایرانی باید 200 هزار تومان شود ونه 45500 تومانی

حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان باید به انداره ای قیمت پراید افزایش یافته

جهانگیری باید بگوید دراین 6 سال چه کرده است.
جهانگیری نتوانست مشکلات مردم را کند.
جهانگیری نتوانست مشکلات بیکاری جوانان را کند.
جهانگیری نتوانست مشکلات اقتصادی مردم را کند.
جهانگیری نتوانست مشکلات کارمندان، کارگران وبازنشستگان را کند.
دولت روحانی دو دور با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای مشکل مردم، مشکل اقتصادی مردم و مشکل کشور و مشکل بیکاری جوانان و گرانی و... نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
مشکل گرانی و اشتغال و... با شعار حل نمی شود.
دولت روحانی دو دور با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای مشکل مردم، مشکل اقتصادی مردم و مشکل کشور و مشکل بیکاری جوانان و گرانی و... نکرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
مشکل گرانی و اشتغال و... با شعار حل نمی شود.

مشکلات امروز مردم و کشور و... به خاطردر نادیده گرفتن شکایت ها واعتراض های مردم و... ازسوی دولت، دولتمردان، مسئولان، مدیران ونمایندگان مجلس بوده است.
مشکل اقتصادی مردم نتیجه ای بی نظمی ها، ناتوانی، کوهاهی و سکوت مدیران دولت روحانی بوده است.

به حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد اضافه شده ولی تورم واقعی به بالای 40 درصد رسیده است. دولتمردان به جای اینکه رویشان را از واقعیت کشور برگردانند، قیمتها را به گذشته برگردانند یا فکری برای افزایش حقوق ما حقوقبگیران بکنند.

به حقوق کارمندان، کارگران و بازنشستگان 10 درصد اضافه شده ولی تورم واقعی به بالای 40 درصد رسیده است. دولتمردان به جای اینکه رویشان را از واقعیت کشور برگردانند، قیمتها را به گذشته برگردانند یا فکری برای افزایش حقوق ما حقوقبگیران بکنند.
همه کالا های تولید داخلی درسراسرکشور با دستور دولت روحانی با هماهنگی، همدستی و همکاری مسئولان گران شده است.

روحانی و جهانگیری ازآل سعود، آل خلیفه بدترهستند.

دولت روحانی به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
جهانگیری به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
مجلس شورای اسلامی شریک جرم خیانت های مدیران دولت روحانی است.
50 درصد روحانی مشکل روحی و روانی دارد.
ازسال 1357 تاکنون اولین دولت، دولت روحانی بوده است که به مردم ایران، کشور، کارمندان، کارگران و بازنشستگان اهانت وخیانت کرده است.

روحانی و جهانگیری خزانه ارزی کشور را هم رحم نکردند

روحانی و جهانگیری خزانه ارزی کشور را هم رحم نکردند

سیاست های نادرست وغلط دولت روحانی مردم ایران و کشور را گرفتارکرده است.
ناتوانی، کوتاهی، سکوت، خیانت های دولت روحانی عامل اصلی گرانی، مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... است.
چرا گرانی میوه گردن دلال ها افتاد؟ به خاطر توجهی، بی نظمی، کوتاهی، ناتوانی، سکوت و خیانت های دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

چرا گرانی میوه گردن دلال ها افتاد؟ به خاطر توجهی، بی نظمی، کوتاهی، ناتوانی، سکوت و خیانت های دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

تمام مدیران دولت روحانی عاملان اصلی مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان سراسرکشور و... هستند.
تمام مدیران دولت روحانی عاملان اصلی مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان سراسرکشور و... هستند.
وعده های روحانی به مردم درباره مشکلات اقتصادی + فیلم
روحانی یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است
روحانی ازسال 1392 تاکنون حتی یک حرف درست نزده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
90 درصد دولت روحانی خودش عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم وکشور و... است.
مردم درخصور حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت تاکنون پاسخگو نیست به خاطر که خودش تخلف کرده است.
دولت روحانی تا 6 سال دیگر هم درخصوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ قوه فضائیه، سازمان بازرسی کل کشور و مجلس باید پیگیری کنند.
نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم روشن نشد.
پشت پرده ورود کالای قاچاق به کشور/ 90 درصد قاچاق از مبادی رسمی وارد می شود.
‎دولت روحانی عامل اصلی فساد درسراسرکشوراست.
دولت روحانی برای مردم و کشور مشکلات ایجاد کرده است.
گرانی گوشت و مرغ ربطی به تولید ندارد/ دلالی، سودجویی، دولت ومسئولان مقصر اصلی هستند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون مانند دولت روحانی و مسئولان هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... نکردند وهمچنان نیزادامه دارد.

دلال ها، با هماهنگی، همدستی و همکاری مسئولان درسایه سکوت دولت و نمایندگان مجلس عاملِ افزایشِ قیمت میوه و تره بار درسراسرکشورهستند.

چه کسی قیمت خودرو را بالا برد/ با چراغ سبزدولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان!

بی خیال دولت عامل اصلی مشکل کشوراست.
بی توجهی دولت به مشکلات اقتصادی مردم عامل اصلی امروز مشکلات اقتصادی مردم و کشوراست.
دولت برای مردم درسراسرکشور مشکل روحی و روانی ایجاد کرده است.

بی خیال دولت عامل اصلی مشکل کشوراست.
بی توجهی دولت به مشکلات اقتصادی مردم عامل اصلی امروز مشکلات اقتصادی مردم و کشوراست.
دولت برای مردم درسراسرکشور مشکل روحی و روانی ایجاد کرده است.
آسیب های روحی و روانی به دلیل نادیده گرفتن حقوق شهروندی است
نادیده گرفتن حقوق شهروندی، کاهش سرمایه اجتماعی و نابرابری از مهم ترین عوامل ایجاد آسیب های اجتماعی و شیوع آسیب های روحی و روانی در کشور است .
تعزیرات، دستگاه های نظارتی، قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور، دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری درمورد گرانی ها، افزایش قیمت درکشورنکردند وهمچنان نیزادامه دارد.

تعزیرات، دستگاه های نظارتی، قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور، دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون هیچ کاری درمورد گرانی ها، افزایش قیمت درکشورنکردند وهمچنان نیزادامه دارد.
چرا گرانی میوه گردن دلال ها افتاد؟ به خاطر بی توجهی، بی نظمی، کوتاهی، ناتوانی، سکوت و خیانت های دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
50 درصد اختیار کشور دست دلال ها است.
سالانه چقدرکالای قاچاق وارد کشور می شود.

رئیس جمهور و نمایندگان مجلس درموقع انتخابات و را گیری دیگر وعده الکی ندهند با تبلیغات دروغین تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم وکشور نکردند وهمچنان نیزادامه دارد.
مشکل اصلی کشور ما مسئله اشتغال است.
مشکل اصلی جوانان اشتغال است/ مسئولان صندلی ها را به جوانان تحویل دهند.
مشکل اصلی کشور ما مسئله اشتغال است.
طلاق از مشکلات اصلی کشور است/ دولت به فکر اشتغال جوانان باشد.
یکی از مشکلات اساسی کشور ما مسئله طلاق است که باید این مسئله بسیار جدی گرفته شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
7 ماه از گذشت چرا سران سه قوه با گران فروشان، کم فروشان ومحتکران قاطع برخورد نمی کنند؟
مشکل اصلی مردم و کشور افزایش قیمت ها کالا های واجناس تولید داخلی است/ متاسفانه تاکنون سران سه قوه هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم وکشور نکردند وهمچنان نیزادامه دارد.
قیمت میوه فصل چه ربطی به دلار، تحریم و آمریکا دارد که مرتب بالا می رود؟ مشکل، ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، وزیر جهاد کشاورزی، دولتمردان، مسئولان ونمایندگان مجلس دراداره امور جاری کشوراست.
میوه 83 درصد گران شد.
هرکیلو مرغ با قیمت 11 هزار و500 تومان دربازارعرضه می شود.
هرکیلو گوشت با قیمت 65 هزار تومان دربازارعرضه می شود.
گرانی میوه، گوشت، مرغ، کالا و... تولید داخلی ربطی به دلار وتحریم ندارد/ دولت، دولتمردان، مسئولان و نماینذگان مجلس مقصراصلی هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: