کد خبر: ۷۹۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۲۳۶
در فینال لیگ قهرمانان آفریقا یک کامبک بزرگ رقم خورد.
کامبک بزرگ در آستانه بازی پرسپولیس و کاشیما/ اسپرانس، الگوی برانکو و شاگردانش

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم اسپرانس تونس با پیروزی ۳-۰ در دیدار برگشت از فینال لیگ قهرمانان آفریقا، شکست ۳-۱ در دیدار رفت مقابل الاهلی مصر را جبران کرد و قهرمان آفریقا شد.

سعد بقیر در دقایق ۴۵ و ۵۴ و انیس بدری در دقیقه ۸۷ گلزنی کرد تا غوغایی در پایتخت تونس به راه بیافتد. نکته جالب این که سعد بقیر ۲۴ ساله در بیشتر طول فصل جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت و تنها به دلیل محرومیت فرانک کوم در دیدار برگشت از فینال لیگ قهرمانان به کار گرفته شد. بدین ترتیب اسپرانس که از سال ۲۰۱۱ طی ۱۰ بازی مقابل الاهلی بردی در لیگ قهرمانان کسب نکرده بود، بالاخره نماینده مصر را شکست دهد.

بدین ترتیب اسپرانس که در سال‌های ۱۹۹۴ و ۲۰۱۱ هم قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا را تجربه کرده بود، در ماه دسامبر در جام باشگاه‌های جهان که در امارات متحده عربی برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: