کد خبر: ۷۹۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۹
علی علیزاده، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره روز 13 آبان و تسخیر سفارت آمریکا در توییتر نوشت: «معتقدم بدون اشغال سفارت آمریکا در سیزده آبان ۵۸، انقلاب ایران سرنوشتی در حد انقلاب میدان تحریر مصر میداشت و به ۱۳ آبان سال۶۰ نرسیده با کودتایی نابود میشد. اشغال سفارت نه امری ایدئولوژیک که کنشی عملگرایانه برای حفظ موجودیت و بقای انقلاب بود.»
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: علی علیزاده، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره روز 13 آبان و تسخیر سفارت آمریکا در توییتر نوشت:

«معتقدم بدون اشغال سفارت آمریکا در سیزده آبان ۵۸، انقلاب ایران سرنوشتی در حد انقلاب میدان تحریر مصر میداشت و به ۱۳ آبان سال۶۰ نرسیده با کودتایی نابود میشد. اشغال سفارت نه امری ایدئولوژیک که کنشی عملگرایانه برای حفظ موجودیت و بقای انقلاب بود.»

علیزاده: اشغال سفارت آمریکابرای حفظ انقلاب بود


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: