کد خبر: ۷۹۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۷۲
هافبک ماشین سازی تبریز معتقد است آنها موقعیت‌های مناسبی برای باز کردن دروازه استقلال داشتند.
غلامی: 5 موقعیت گلزنی عالی داشتیم / رو به پیشرفت هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، توحید غلامی پس از تساوی بدون گل همبازیانش مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: شرایط ما در این دیدار خوب بود و حدود 5 موقعیت عالی گلزنی داشتیم. شرایط‌مان روز به روز بهتر می‌شود و با تمریناتی که انجام می‌دهیم رو به پیشرفت هستیم. امیدوارم نتایج هفته‌های آینده بهتر و بهتر شود و طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

هافبک ماشین سازی در پاسخ به این سوال که برای چندمین هفته در فصل جاری آنها به کسب یک امتیاز بسنده کردند، گفت: در بعضی از مسابقات دچار بدشانسی بودیم و در برخی از دیدارها تا دقیقه 90 از حریف پیش بودیم اما متاسفانه بازی به تساوی کشیده شد. همانطور که گفتم شرایط ما روز به روز بهتر می‌شود و در آینده وضعیت بهتری خواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: