کد خبر: ۷۹۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۱۴۶
دولت سوئیس اعلام کرده است که با آمریکا و ایران مذاکراتی می‌کند تا به برقراری مجاری مالی برای مبادلات با مقاصد انسان‌دوستانه کمک کند.
سوئیس: برای برقراری مجاری مالی انسان‌دوستانه از جمله غذا و دارو، با ایران و آمریکا مذاکره می‌کنیم

رویترز نوشت: دولت سوئیس اعلام کرده است که با آمریکا و ایران مذاکراتی می‌کند تا به برقراری مجاری مالی برای مبادلات با مقاصد انسان‌دوستانه کمک کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از رویترز سوئیس گفته است که برای محافظت از منافعش تحولات مرتبط را از نزدیک دنبال می‌کند و علاوه بر ایران و آمریکا، با اتحادیه اروپا نیز در تماس است.

دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوئیس در بیانیه‌ای تأکید کرد: «دولت سوئیس به طور خاص در زمینه‌های انسان‌دوستانه، متعهد است تا این مسئله تضمین شود که محصولات غذایی و دارویی بتوانند همچنان از سوئیس به ایران صادر شوند.»

یک سخنگوی دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوئیس نیز گفته است، برن در تماس با مقامات آمریکا و ایران و همچنین یک سری شرکت‌های سوئیسی درباره ایجاد یک کانال مالی انسانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: