کد خبر: ۷۹۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۵۴
پیشکسوت استقلال، گفت: معتقدم ضربات پنالتی نباید از جوانان استقلال شروع می‌شد. مخالف جوان‌گرایی نیستم اما گاهی در بعضی بازی‌ها نیاز به تجربه است.
بازیکنان ماشین سازی با انگیزه هستند/ استقلال جام حذفی را به تصمیمات اشتباه کادرفنی باختبه گزارش خبرداغ، محمد نوازی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار استقلال و ماشین سازی در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: ماشین سازی تیم خوبی است که  از بازیکنان با انگیزه برخوردار است. این تیم نتوانست در هفته‌های نخست لیگ به نتیجه مورد نظر برسد اما اکنون با تغییر کادرفنی توانست نتایج خوبی را کسب کند. 

 

وی ادامه داد: معتقدم بازیکنان استقلال بعد باخت مقابل سایپا و حذف از جام حذفی به خودشان آمدند و به احتمال بسیار زیاد با روند رو به رشد آبی‌ها مواجه خواهیم شد. شفر مربی بزرگ و با تجربه‌ای است اما در جام حذفی تیم استقلال در دیدار با سایپا بدون برنامه به میدان رفت و نتوانست سایپا 10 نفره را شکست دهد.

 

نوازی با اشاره به اینکه استقلال به دلیل مشکلات فنی از جام حذفی کنار رفت، بیان کرد: وقتی بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شود بازیکنان با استرس بسیاری به سمت توپ می‌روند. معتقدم ضربات پنالتی نباید از جوانان استقلال شروع می‌شد. مخالف جوان‌گرایی نیستم اما گاهی در بعضی بازی‌ها نیاز به تجربه است.

 

وی با اشاره به اینکه متعجبم چرا شفر در جام حذفی از رحمتی استفاده نکرد، افزود: حسینی دروازه‌بان خوبی است اما در جام حذفی که بازی‌ به شکل  تک حذفی است و بسیار حساس، نباید از حسینی استفاده می‌کرد. لااقل در ضربات پنالتی با تعویض حسینی، دروازه‌بان با تجربه را درون دروازه قرار می‌داد.

 

پیشکسوت استقلال، گفت: استقلال جام حذفی را خیلی راحت از دست داد. امیدوارم در لیگ برتر تلاش کند تا در لیگ بتواند به سهمیه آسیا برسد. جام حذفی راحت ترین راه برای کسب سهمیه بود که متاسفانه از دستان آبی‌ها پر کشید.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: