کد خبر: ۷۹۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۴۱۰
مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی ۲۰۱۸ جهان از ۲۸ مهر تا ۶ آبان (۲۰ تا ۲۸ اکتبر) در شهر بوداپست، پایتخت مجارستان، برگزار شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در آستانه مسابقات کشتی قهرمانی آزاد و فرنگی ۲۰۱۸ جهان خبری منتشر شد که به دلیل مشکلات مالی، فدراسیون کشتی اعلام کرده است تیم ملی را ناقص به این مسابقات اعزام خواهد کرد.

 

مسئولان فدراسیون اعزام تیم ناقص به این رقابت‌ها را ناشی از مشکلات ارزی اعلام کرده‌اند.

 

این خبر بهانه ای شد تا دویچه وله، رسانه فارسی زبان آلمان، تلاش نماید با تحریک وزرشکاران ایرانی، آنها را به مسابقه با کشتی گیران رژیم صهیونیستی ترغیب کند.

 

این رسانه ضدانقلاب برای این منظور، با مهدی جعفری گرزینی، مدیر باشگاه کشتی آ.اس.فا. ماینتس ۸۸ در بوندس لیگای آلمان و کارشناس کشتی ایران و آلمان مصاحبه ای را انجام داد.

 

در حالی که فدراسیون کشتی همچون دیگر بخش های کشور با مشکلات مالی به خصوص در حوزه ارز مواجه است، جعفری گرزینی در این مصاحبه مدعی شد به دلیل این مشکلات، کشتی ایران به "تابوشکنی" نیاز دارد و این تابوشکنی را حضور کشتی‌گیران ایران در دیدار با حریفان اسرائیلی عنوان کرد!

 

این موضوع ما را بر آن داشت تا با مصاحبه با شخصیت های مهم ورزشی کشور به بررسی این موضوع بپردازیم.

 

 

قاسم رضایی: عدم مسابقه با رژیم صهیونیستی لازم الاجرا است

"قاسم رضایی" قهرمان المپیک به خبرنگار جام نیوز گفت: من با اسرائیل کار ندارم و الان هم موقع این حاشیه ها نیست و باید بگویم که عدم مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی یک قانون است و برای همه ما لازم الاجرا است و باید گوش به فرمان قانون باشیم.

 

 

روح الله میکائیلی: غلط می کنند از تحریم تیم ملی می گویند!

روح الله میکائیلی قهرمان اسبق میادین داخلی و برون‌ مرزی و عضو تیم ملی ایران گفت: این رسانه ها غلط می کنند که به ما می گویند که در مسابقات شرکت نکنیم و تیم ملی کشور عزیزمان را تحریم کنیم. چون این کار غیرعقلانی است و فکر نمی کنم هیچ کشتی‌گیری این موضوع را بپسندد؛ نه فقط کشتی گیران بلکه حتی مربیان هم به هیچ عنوان این موضوع را نخواهند پذیرفت.

وی افزود: تمامی ورزشکاران دوست دارند در تیم ملی کشورشان بازی کنند و افتخار آفرینی کنند و برای این موضوع تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.

 

 

حمید باوفا: در هیچ صورتی تیم ما مقابل رژیم صهیونیستی قرار نخواهد گرفت

با وفا سرمربی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی به خبرنگار جام نیوز گفت: ما در هر شرایطی که باشیم مقابل رژیم صهیونیستی قرار نخواهیم گرفت و قطعا هم هر اتفاقی بیفتد ما پای اعتقاد قلبیمان می ایستیم. از آنجایی که کشتی کشور ما روند رو به رشدی را بعد از المپیک مخصوصا در رده های پایه داشته و  زنگ خطری برای کل کشتی دنیا به حساب می آییم و از آنجا که مطمئنا می دانند در یکی دو سال آینده کشتی کشورمان در رده بزرگسالان خیلی پویا تر خواهد شد لذا از الان به چنین حاشیه هایی دست می زنند و از همین الان شروع کردند و قصد تضعیف روحیه و از بین بردن تمرکز ملی پوشان ما را دارند.

 

 

رویارویی با حریفان رژیم صهیونیستی خلاف انسانیت است!

غلامحسین زمان آبادی" مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال به خبرنگار جام نیوز گفت: ما رژیم اشغالگر قدس را به عنوان یک رژیم مشروع نمی دانیم چون این ها در حقیقت  مثل این می ماند که من در خانه ام نشستم، کسی به زور من را بیرون کند و منزلم را بگیرد، بعد ادعا کند که صاحب خانه است!!! حالا این آقای صاحب خانه آمده بیرون به بقیه می گوید که بیایید مرا به رسمیت بشناسید! در حالی که صاحب اصلی خانه، آواره است و در خیابان چادر زده! بعد فریاد می زند که اگر من را به رسمیت نشناسید تحریم تان می کنم! برخورد می کنم! این خلاف انسانیت است.

 

 

سید محمد قریشی: ورزشکار ایرانی وجدانش نمی گذارد با رژیم صهیونیستی مسابقه دهد

 سید محمد قریشی، عضو هیئت مدیره جمعیت حامیان فوتبال کشور و تیم ملی به خبرنگار جام نیوز گفت: ورزشکاران ما پیراهن تیم ملی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را می بوسند و با افتخار و قدرت برای آن می جنگند. ولی وقتی که جلوی حکومت کودک کش و مظلوم رو برو می شوند با آن حرکت می گویند ما مخالف شماییم مخالف حکومتی هستیم که می آید کودک ها را می کشد زن های باردار را می کشد. در واقع با این حرکت سمبلیک به آن ها می فهمانند که کارتان اشتباه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: