کد خبر: ۷۹۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۱
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم ثابت کرده می‌تواند تیم‌های بزرگتر از کاشیما آنتلرز را شکست دهد.
گفتگوی جالب بیرانوند با سایت رسمی (AFC)به گزارش خبرداغ ، علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره شکست 2 بر صفر تیمفوتبال پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:  بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و یکی دو فرصت خوب گلزنی داشتیم که متأسفانه راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. در نیمه دوم هم تمرکز خود را از دست دادیم و دو گل خوردیم. این اتفاقی بود که افتاد و دیگر نمی‌توانیم کاری کنیم. حالا باید روی آماده‌سازی مناسب‌مان برای دیدار برگشت تمرکز کنیم.

 

« هنوز امیدمان را از دست نداده‌ایم و کاشیما آنتلرز بدون شک کار سختی در تهران خواهد داشت.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: می‌دانیم که نمی‌توانیم این شانس حیاتی را مقابل تماشاگران‌مان از دست بدهیم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و صد درصد مطمئنم این اتفاق رخ می‌دهد. قول می‌دهم اجازه نمی‌دهیم هواداران‌مان پس از بازی برگشت، با ناراحتی به خانه‌های خود بازگردند.

 

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم آنها ساعت‌ها مانده به آغاز بازی، دوباره ورزشگاه را پُر کنند. از هواداران‌مان می‌خواهم که از حالا از ما حمایت کنند و به ما انرژی مثبت بفرستند. امیدوارم اتفاق ویژه‌ای رخ دهد.

 

بیرانوند به حمایت تماشاگران کاشیما آنتلرز از این تیم نیز اشاره کرد و گفت: کاشیما آنتلرز اینجا از حمایت هواداران خود بهره برد. فکر می‌کنم این تیم با تشویق تماشاگران خود قوی‌تر شد، اما شک نکنید در بازی برگشت، مسابقه سختی پیش رو خواهد داشت. ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم جبران کنیم و تیم‌های قوی‌تر از کاشیما آنتلرز را شکست دهیم. امیدوارم این بار نیز چنین کاری انجام دهیم.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: