کد خبر: ۷۹۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۵
معاونت امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش گزارش عملکرد شش ماهه نخست مدیریت حمل و نقل مسافری را در سالجاری اعلام کرد.
اعلام عملکرد مدیریت حمل و نقل مسافری کیش در 6 ماه نخست سال 97به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناوگان حمل و نقل مسافری کیش در دو بخش تاکسیرانی و مینی بوسرانی توسط 8 شرکت حمل و نقل شهری با 767 خودرو و یک هزار و 245 راننده خدمات رسانی به شهروندان و گردشگران را بر عهده دارد.

یکی از وظایف مهم این مدیریت، بررسی صلاحیت رانندگان به منظور صدور کارت تردد رانندگی وسایل نقلیه عمومی و شخصی شامل تاکسی، کامیونت، مینی بوس و خودرو ها تور هتل ها است. به همین منظور در شش ماه نخست امسال،  تعداد 2 هزار و 131 دفترچه تردد، یک هزار و 783 معرفی نامه برای استعلام در حوزه های اماکن، راهور و بهداشت صادر و 26 مجوز فعالیت اقتصادی شرکت های حمل و نقل از جمله تاکسیرانی، مینی بوسرانی، باربری و رنت کار، تمدید شده است.

همچنین در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد خودروهای عمومی از طریق سیستم هوشمند واحد مونیتورینگ، تاکسیمتر، GPS و دستگاه کارتخوان، تعداد 769 مورد از این خودروها بررسی شدند.

با توجه به شرایط زیست محیطی جزیره و تصویب شورای ترافیک، تعداد 100 خودرو با پایان یافتن عمر مفید خودرو تعویض شدند تا با ورود خودروهای جدید خدمات شایسته تری به مسافران ارائه کنند.

در خصوص پیگیری و تحویل لوازم به جا مانده در وسایل نقلیه شهری به مسافران نیز تعداد یک هزار و 259 مورد مفقودی، 386 مورد مکشوفه، 183 مورد تحویلی در این مدیریت اعلام شده  و علاوه بر این تعداد 5 هزار و 810 تماس با سامانه 141 بررسی و به نتیجه رسیده است.

لازم به ذکر است، برگزاری کلاس های آموزشی از جمله تشریفات، آداب معاشرت، اعمال قانون خودروی رانندگان متخلف و تشویق رفتارهای مثبت رانندگان، ساماندهی ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی، تعیین خط سیر و کرایه های جدید برای کلیه وسایط حمل و نقل مسافری و برگزاری مراسم معرفی رانندگان نمونه بصورت ماهیانه از دیگر اقدامات و وظایف مدیریت حمل و نقل در معاونت امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در این مدت بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: