کد خبر: ۷۹۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۲
هوای تهران با ۲۰۱ روز هوای پاک و سالم نسبت به سال گذشته رکورد زد.امروز ۱۲ آبان، هوای تهران با شاخص ۳۰ در شرایط پاک و یکی از بهترین شرایط هوای سال است.
هوای پاک در تهران رکورد زد

هوای پاک در شهر تهران نسبت به سال گذشته رکورد زد و تا به امروز ۲۰۱ روز هوای پاک و سالم داشته‌ایم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، امروز ۱۲ آبان هوای تهران با شاخص ۳۰ در شرایط پاک و یکی از بهترین شرایط هوای سال را داریم.

پس از ۲۹ مرداد که هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد تاکنون ۲۰۱ روز هوای تهران پاک و یا سالم بوده است و ۲۷ روز نیز ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.

با توجه به افزایش ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون درنیمه دوم سال در شهر تهران، ولی تاکنون هوای پاک و سالم نسبت به سال‌های قبل رکورد زده است.

براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا وضعیت کیفی هوای شهر تهران در مناطق مختلف طی روز جاری در شرایط سالم و پاک خواهد بود و دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.

به گزارش فارس، تعداد روز‌های پاک تا به امروز در مقایسه با سال گذشته، ۳ روز بیشتر بوده است و این در صورتی است که در سال ۹۶ در مدت مشابه تنها ۱۰ روز هوای پاک داشته‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: