کد خبر: ۷۹۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۶
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمه اول دو تیم یکدیگر را محک زدند و خیلی موقعیتی نداشتند، ولی در نیمه دوم به نظرم پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت.
پرسپولیس در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت/ عالیشاه هیچ کاره بودبه گزارش خبرداغ، ناصر محمدخانی در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا که با شکست شاگردان برانکو همراه بود اظهارداشت: به نظرم نتیجه خوبی رقم نخورد نیمه اول دو تیم یکدیگر را محک زدند و خیلی موقعیتی نداشتند، ولی در نیمه دوم به نظرم پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت.

 

وی افزود: در نیمه دوم تیم کاشیما بهتر بازی کرد و نتیجه آن را هم گرفت. به نظرم شاگردان برانکو اشتباهات زیادی داشتند و موقعیت چندانی هم ایجاد نکردند. ژاپنی‌ها می‌دانستند بازی سختی در تهران دارند و برای همین حملات زیادی انجام دادند و به هدف خود رسیدند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد ضعیف شایان مصلح در این بازی تصریح کرد: سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس به شدت ضعیف بود و دیدیم که هر دو گل کاشیما هم از همین نقطه زده شد. به هر حال فشار که زیاد باشد درصد اشتباهات هم بالا می‌رود و این طبیعی است.

 

محمدخانی با اشاره به عملکرد ضعیف امید عالیشاه هم خاطرنشان کرد: عالیشاه به شدت سنگین شده و به اصطلاح انگار وزنه به پای او وصل است. به نظرم این امید امید قبلی نیست و نسبت به چند سال پیش خیلی افت کرده و از او انتظارات بیشتری داشتیم عالیشاه که به عنوان تعویضی وارد زمین شد و عملا هیچ کاره بود و کمکی به تیمش نکرد.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: