کد خبر: ۷۸۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۵۲۲
کاشیما آنتلرز لیست بلندبالایی از مصدومین دارد و احتمالا تیم ژاپنی با غایب‌های زیادی پا به فینال می‌گذارد.
خبری فوق العاده برای پرسپولیسی ها در آستانه دیدار حساس فینال آسیایی به گزارش خبرداغ، کاشیما آنتلرز حریف پرسپولیس در دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا لیست بلندبالایی از مصدومین دارد و احتمالا تیم ژاپنی با غایب‌های زیادی پا به فینال می‌گذارد. در حال حاضر ۵ بازیکن اصلی کاشیماآنتلرز در لیست پزشکی این باشگاه قرار دارند اما نکته نگران‌کننده‌تر برای سرمربی این تیم مصدومیت ۲ بازیکن اصلی این تیم در جناح راست است.

 

آتسوتو یوچیدا ، مدافع راست باتجربه این تیم از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و در ۳ بازی اخیر کاشیما حضور نداشته و به بازی مقابل پرسپولیس هم نمی‌رسد. در خط هافبک نیز یاسوشی اندو که به عنوان هافبک راست تخصصی در سیستم ۲-۴-۴ تیم ژاپنی بازی می‌کند یکی از آسیب‌دیده‌های کاشیما است و او نیز مقابل پرسپولیس احتمالا غایب خواهد بود. با این شرایط جناح راست کاشیما وضعیت خوبی ندارد و می‌تواند مقابل پرسپولیس شکننده باشد.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: