کد خبر: ۷۸۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۷
داماش گیلان در برابر ماشین سازی برنده شد و به نیمه نهایی صعود کرد.
شگفتی بزرگ در بنیان دیزل؛ داماش گیلان در نیمه نهایی جام حذفی/ اولین باخت مهاجری با تیر دروازه

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیمهای ماشین سازی تبریز و داماش گیلان در چارچوب دور یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی به مصاف هم رفتند و در پایان این تیم دسته دومی داماش بود که پس از تساوی 1-1 در ضربات پنالتی با نتیجه 3-2 در ضربات پنالتی حریف لیگ برتری خود را در خانه اش شکست داد و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد.

اینتیم گیلانی بعد از شکست تیمهای چوکا و مقاومت حالا با از پیش رو برداشتن نماینده تبریز به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کرد. ابتدا در دقیقه 54 امین تیزرو موفق شد برای تیمش از روی نقطه پنالتی گل بزند اما رضا خالقی فر این گل را در دقیقه 86 جبران کرد.

در ضربات پنالتی هم تیم ماشین سازی عملکرد خوبی نداشت و فرهادی و خالقی فر پنالتی خود را به تیر زدند تا تیم مهاجری از صعود به نیمه نهایی بازبماند و این سرمربی در هفتمین بازی اولین شکست خود را تجربه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: