کد خبر: ۷۸۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۲۸۴
سایت ای اف سی نوشت: در بین این بازیکنان چند مهره کلیدی وجود دارد که در جدال شنبه آینده در ورزشگاه کاشیما آنتلرز می بایست به تماشای آن ها نشست.
afc اسلحه‌های برانکو را به ژاپنی‌ها لو داد+عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی نوشت: غول های پرسپولیس ایران مصمم هستند تا تاریخ سازی کنند و این کار را از نخستین گام های خود روی چمن ورزشگاه باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن آغاز خواهند کرد؛ جایی که برای نخستین بار می توانند طعم فینال را بچشند.

 

در این بین، پرسپولیسی ها که از پنجره نقل و انتقالات محروم هستند با همان ترکیب همیشگی خود در رقابت های این دوره از لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده ژاپن می روند اما در بین این بازیکنان چند مهره کلیدی وجود دارد که در جدال شنبه آینده در ورزشگاه کاشیما آنتلرز می بایست به تماشای آن ها نشست.

جلال حسینی

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس از ابتدا تا همین جای کار با سازماندهی خط دفاعی که در مرحله گروهی تنها 3 گل دریافت کرد و به مرحله حذفی راه یافت؛ در لیگ قهرمانان آسیا نقش الگو را برای هم تیمی هایش ایفا کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: