کد خبر: ۷۸۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۴۵۰
مدیرعامل بنیاد باران تاکید کرد: آیت‌الله محمدعلی فیض گیلانی در ادامه حمایت‌ها از آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی و در اعتراض به نامه محمد یزدی، روز گذشته به دیدار آقای خاتمی آمدند و اعلام کردند که نامه ایشان منتسب به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیست.
جواد امام: آیت‌الله فیض گیلانی هرگونه انتساب نامه یزدی به جامعه مدرسین را رد کرد/ به دنبال دفتر جدیدی برای سید محمدخاتمی هستیم

به گزارش خبرداغ، جواد امام در گفت‌وگو با  ایلنا، به دیدار اخیر آیت‌الله محمدعلی فیض گیلانی با سیدمحمد خاتمی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله محمدعلی فیض گیلانی در ادامه حمایت‌هایی که طی روزهای اخیر از آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی شده است و همچنین در اعتراض به نامه آقای محمد یزدی، روز گذشته به دیدار آقای خاتمی آمدند و اعلام کردند که نامه ایشان منتسب به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیست.

وی ادامه داد: آیت‌الله فیض گیلانی اعلام کردند که نه ایشان و نه بسیاری از اعضای جامعه مدرسین، آن رفتار را قبول ندارند. در مجموع، این دیدار، دیداری دوستانه و همراه با ابراز علاقه طرفینی بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره واکنش رئیس دولت اصلاحات به نامه رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هم اظهار داشت: واکنش‌ها نسبت به نامه آقای یزدی بیشتر در حوزه فضای رسانه‌ای بوده است. آقای خاتمی هم به این مسئله زیاد نپرداختند. واکنش‌هایی هم که به این موضوع شده، به خاطر حساسیت‌هایی است که به حوزه مرجعیت وجود دارد.

امام در پاسخ به این سوال که آیا دفتر جدیدی برای سید محمد خاتمی در نظر گرفته شده است؟ تصریح کرد: هنوز خیر. به دنبال مکان جدیدی برای استقرار دفتر رئیس دولت اصلاحات هستیم و هیچ پیشنهادی نیز به ما نشده است. این مسئله علیرغم تکلیف قانونی است که دولت دارد ولی دولت هیچ اقدامی نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: