کد خبر: ۷۸۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۲۳۵
وزیر خارجه گفت: با توجه به این که آمریکایی‌ها در جامعه بین المللی منزوی هستند،امکان این که بتوانند به اهداف اقتصادی و سیاسی خود از این تحریم‌ها برسد وجود ندارد.
وزیر خارجه : بعید می‌دانم با اجرایی شدن مرحله دوم تحریم‌ها در ۱۳ آبان، اتفاق جدیدی بیفتد

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، وزیر خارجه گفت: با توجه به این که آمریکایی‌ها در جامعه بین المللی منزوی هستند،امکان این که بتوانند به اهداف اقتصادی و سیاسی خود از این تحریم‌ها برسد وجود ندارد.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران امروز در بدو ورود به استانبول گفت: بعید می‌دانیم که روز 13 آبان که تحریم‌ها در مرحله دوم اجرایی می‌شود، اتفاق جدیدی بیفتد.

ظریف ادامه داد: البته ساز و کارهایی را که اتحادیه اروپا در نظر داشته، در همین چند روز عملیاتی خواهد شد. ممکن است تا زمانی که بشود از این ساز و کارها استفاده کرد، مقدار دیگری طول بکشد. به خاطر فشارها و کارشکنی‌هایی که آمریکایی‌ها در تمامی مراحل این کار داشته اند برخی اقدامات زمان بیشتری برده است. با این ساز و کارها و با توجه به این واقعیت که آمریکایی‌ها در جامعه بین المللی منزوی هستند، و هیچ کشوری از اقدامات آمریکا به جز چند رژیم منطقه‌ای حمایت نمی‌کنند، امکان این که آمریکا بتواند به هدف خود حتی اهداف اقتصادی از این تحریم‌ها برسد بسیار کم است و اینکه به اهداف سیاسی از این تحریم‌ها برسد [امکان آن] وجود ندارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: