کد خبر: ۷۸۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۶۰۳
برانکو در مورد نامهربانی در مورد محسن مسلمان و جدایی از پرسپولیس توضیح داد.
برانکو دلیل کنار گذاشتن به گزارش خبرداغ، برانکو در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چرا با مسلمان نامهربان بودید، گفت:

    من اصلا با مسلمان نامهربان نبودم و این حق مربی گری من است که ارزیابی کنم در چه زمانی چه بازیکنی بهتر است. مسلمان قراردادش تمام شد و در سن ۲۸، ۲۹ سالگی طبیعی است بازیکنی نیست که بگذاریم روی نیمکت بنشیند. من آن موقع اولویت را به بشار و نورالهی دادم ارزیابی ام این بود که این بازیکنان بهتر در نتیجه گیری که پرسپولیس نیاز دارد کمک می کنند. مسئله دیگر اینکه با توجه به مشکلاتی که آن موقع داشتیم سیستم بازی مان را تغییر دادیم و از سیستمی که ۴ هافبک وسط به شکل لوزی بازی می کردیم شیفت کردیم به سمت ۴،۴، ۲ خطی. اینگونه کار سخت تر می شود. ربیع خواه که مصدوم شد. هافبکهای دفاعی مان را داشتیم و مجبور بودیم در تیم تغییر ایجاد کنیم. عملا این تغییرات جوابگو خواست تیم بود. بحث مهربانی و نامهربانی نیست. مربی وجود ندارد که یک بازیکن را دوست نداشته باشد مخصوصا بازیکنی که به دردش بخورد. حالا راضی شدید؟

برانکو اضافه کرد:

    بچه هایی بودند که بیشتر می توانستند به نفع تیم و مثمرثمر باشد. بازیکنی در آن سن روی نیمکت خوب است. همه بازیکنان دوست دارند کار کنند و بعضی هم تحمل می کنند و روی نیمکت می نشینند.

پارس فوتبال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: