کد خبر: ۷۸۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۶۹
علی خاتمی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: آن دفتر صاحب و حساب و کتاب دارد؛ ما مهمان دفتر امام و حاج حسن آقا بودیم. طبق توافقی که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته است باید آنجا را آماده کنند و لذا ما سربار آنان نیستیم.
علی خاتمی خبر داد: تایید تخلیه دفتر رئیس دولت اصلاحات

به گزراش خبرداغ ، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: آن دفتر صاحب و حساب و کتاب دارد؛ ما مهمان دفتر امام و حاج حسن آقا بودیم. طبق توافقی که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته است باید آنجا را آماده کنند و لذا ما سربار آنان نیستیم.

علی خاتمی، با تایید خبر تخلیه دفتر سید محمد خاتمی (بنیاد باران) گفت:‌ بله درست است، این نقل و انتقال طبیعی است و در حال انجام شدن است.

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات خاطرنشان کرد:‌ آنجا صاحب و حساب و کتاب دارد؛ ما مهمان دفتر امام و حاج حسن آقا بودیم. طبق توافقی که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته است باید آنجا را آماده کنند و لذا ما سربار آنان نیستیم.

خاتمی تاکید کرد: این تغییر و تحول با رضایت کامل است.

 ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: