کد خبر: ۷۸۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۳۴۴
امام :
مدیر عامل بنیاد باران درباره تخلیه دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت:‌ محل دفتر یک بحث اختلافی میان بنیاد مستضعفان و دفتر نشر آثار امام (ره) است و باید تخلیه شود.
در دولت احمدی‌نژاد هم برای تخلیه دفتر خاتمی فشار می‌آوردند/ مشغول جمع‌آوری اسباب و اثاثیه هستیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جواد امام  درباره تخلیه دفتر سید محمد خاتمی گفت: بحث تخلیه دفتر به یک اختلاف میان موسسه نشر آثار حضرت امام و بنیاد مستضغفان بازمی‌گردد، در گذشته هم این اتفاق افتاده است و از مدت‌ها قبل به موسسه فشار آوردند تا این دفتر را پس بگیرند.

وی تاکید کرد: آقای خاتمی دبیر کنگره بین‌المللی حضرت امام است و از طرف موسسه در این دفتر مستقر شدند و در حال حاضر هم ایشان مجبور به تخلیه ساختمان هستند، ما هم مشغول جمع‌آوری اسباب و اثاثیه هستیم.

مدیرعامل بنیاد خاطرنشان کرد: بر اساس مقرراتی که وجود دارد دولت موظف است برای استقرار روسای‌جمهور سابق خود محلی را تدارک ببیند اما متاسفانه تاکنون این کار را انجام نداده است. 

وی یادآور شد: درگذشته و در دولت احمدی‌نژاد این فشارها را آوردند و با قطع آب، برق و تلفن دفتر خواستار ترک آن‌جا شدند. 

امام در پاسخ به این سوال که آیا مکان بعدی دفتر رئیس دولت اصلاحات مشخص شده است یا خیر،‌ گفت:  درحال حاضر جایی مشخص نشده است و ما در حال جمع‌آوری وسایل هستیم؛ برابر قانون هم دولت باید مکانی را مشخص می‌کرد که نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: