کد خبر: ۷۸۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۶۵
حسین زرگر داور مسابقه تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس به اتفاقات این دیدار واکنش نشان داد.
از درگیری‌ بازیکنان مات و مبهوت ماندم/ قرار نبود سیدجلال را وسط زمین بُکُشم!به گزارش خبرداغ ، حسین زرگر، درباره درگیری بازیکنان سایپا و پرسپولیس پس از پایان بازی اظهار داشت: مورد خاصی نبود که این اتفاقات افتاد. ظاهرا بین شجاع خلیل زاده و گلزن سایپا حرف هایی رد و بدل شده بود که منجر به درگیری شد و در ادامه جلوی رختکن از خجالت هم در آمدند. وقتی متوجه درگیری های بین بازیکنان شدم مات و مبهوت مانده بودم که چه اتفاقی افتاده است.

 

وی افزود: پس از پایان بازی دیدیم که بازیکنان دو تیم را به این طرف و آن طرف می کشانند تا درگیر نشوند. برای ما هم جای سوال بود که چه اتفاقی افتاده است.

 

داور دیدار سایپا - پرسپولیس در مورد اعتراض علی دایی و سایپایی ها به عدم گرفتن پنالتی برای این تیم و اخراج نشدن سیدجلال حسینی گفت: نه من و نه ناظر بازی صحنه ای ندیدیم که اتفاقی رخ داده باشد. درباره اعتراض حسینی هم به او کارت زرد نشان دادم و دیگر قرار نبود این بازیکن را وسط زمین بُکُشم!

 

زرگر در رابطه با اخراج محمد دایی عنوان کرد: داور چهارم اطلاع داد که دایی اعتراض کرده و من هم به ایشان گفتم تشریف ببرید بیرون.

 

این داور در واکنش به اظهارات محمد دایی که گفته او در حد این مسابقه و قضاوت در لیگ نیست، گفت: کمیته داوران باید پاسخگو باشد نه من. بازی را آنالیز کنند و اگر اشتباهی کرده ایم بگویند.

 

داور دیدار سایپا - پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود گل سایپا آفساید بوده، گفت: فکر نمی کنم اشتباهی صورت گرفته باشد.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: