کد خبر: ۷۸۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۳۶۶
سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان دیدار با پرسپولیس و درگیری با بازیکنان سرخپوش، پس از اینکه با خبرنگار ورزشی ما روبرو شد به صورت او سیلی زد.
علی دایی خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران را کتک زدبه گزارش خبرداغ ، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان بازی با پرسپولیس و تساوی یک - یک در لیگ برتر فوتبال با پرسپولیسی‌ها درگیری فیزیکی پیدا کرد و در این حین به خبرنگار باشگاه خبرنگاران نیز سیلی زد.



این اتفاق در حالی افتاد که خبرنگار ما قصد داشت از درگیری بوجود آمده خبر تهیه کند و البته به صورت دوستانه به دایی متذکر شد که این درگیری‌های فیزیکی در دوربین‌ها ثبت می‌شود که دایی به او حمله کرد و به صورت وی سیلی زد.

شریان نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هوادار فوتبال
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
با مظلوم نمایی ومغلطه به شعور مردم ایران توهین نکنید قلم خبرنگار حرمت داره ولی از دیروز با قلمهای زهرآگین علی دایی رو سوراخ سوراخ کردید سر سوزنی هم خدا وانصاف و وجدان خود را درنظر بگیریدوتعصبات خشک صنفی رو کنار بذارین،اسطوره ملی ایران با این حملات ناجوانمردانه تخریب نمیشه چون در قلب ملت ایرانه نه روی کاغذ شمادوستان
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: