کد خبر: ۷۸۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۸۴۷
دایی:
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: آیا بعد از گلی که به ثمر رساندیم نباید خوشحالی می‌کردیم و باید گریه می‌کردیم؟!
انتظار چنین فحاشی‌هایی را از خلیل‌زاده نداشتیم/ بارها گفته‌ام زرگر به درد داوری نمی‌خوردبه گزارش خبرداغ ، محمد دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس گفت: به داوری باخیتم. داور امروز نتیجه بازی را تعیین کرد. در حالیکه من اعتراضی نکرده بودم من را اخراج کرد. حتماً او از جای دیگری ناراحت است چون اولین باری نیست که با من به مشکل می‌خورد.

 

وی افزود: داور شجاعت لازم را برای این کار ندارد. چندین صحنه به بازیکنان پرسپولیس کارت ندارد و دو پنالتی صددرصد ما را نگرفت. تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ را هم به نفع پرسپولیس سوت زد. آیا اگر یکی از بازیکنان ما مانند سیدجلال اینگونه به داور اعتراض می‌کرد، اخراج نمی‌شد؟ مطمئن باشید در همان ثانیه اول اخراجش می‌کرد. اما متأسفانه خیلی از مسائل را نادیده می‌گیرند و مماشات می‌کنند. 

 

مربی تیم فوتبال سایپا  تصریح کرد: من سه سال است که می‌گویم داور زرگر به درد داوری نمی‌خورد. شاید من هم مانند او باشم اما مطمئن باشید با غرض‌ورزی‌هایی که می‌کند عدالت و پاکی ندارد، شجاعت هم ندارد. مطمئن هستم که من هم با این حرف‌ها تنبیه خواهم شد اما اگر قرار است اینطور پرسپولیس قهرمان شود فایده‌ای ندارد.

 

دایی با اشاره به حرکات زشت بازیکن پرسپولیس گفت: شجاع خلیل‌‌زاده از الفاظی استفاده کرد که به هیچ عنوان برازنده یک ورزشکار نیست. از او انتظار چنین فحاشی‌هایی را نداشتم. او بازیکنی است که در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کند. 

 

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد خوشحالی شما بعد از گل باعث تحریک هواداران پرسپولیس و درگیری‌های پس از مسابقه شده است، گفت: نباید خوشحالی می‌کردیم؟! نباید همدیگر را بغل می‌کردیم؟ باید گریه می‌کردیم تا آنها ناراحت نشوند؟ مگر وقتی آنها گل زدند خوشحالی نکردند، چه تحریکی. ما فقط به خاطر گل شادی کردیم.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: