کد خبر: ۷۸۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۴۲۵
خوشحالم از پرسپولیس یک امتیاز گرفتیم؛
هافبک تیم فوتبال سایپا گفت:‌عامل اصلی درگیری‌های بعد از بازی راداشوویچ و طاهرخانی بودند.
بارانی: راداشوویچ و طاهرخانی عامل درگیری بودند/گلر پرسپولیس ادا و اطوار درمی‌آوردبه گزارش خبرداغ ، صادق بارانی هافبک تیم فوتبال سایپا بعد از پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص درگیری‌های به وجود آمده،‌گفت: من چیز زیادی ندیدم ولی در یک صحنه متوجه شدم که خلیل‌زاده و یک پسربچه که ظاهرا اسمش طاهرخانی است و مدرسه‌اش دیر شده بود به بازیکن ما فحاشی کرد! این را خودم با چشمانم دیدم و با گوش‌هایم شنیدم و هیچ کسی نمی‌تواند منکر  آن شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی افتاد که درگیری به وجود آمد، گفت: نفهمیدم چه شد ولی خلیل‌زاده با بازیکنان ما درگیر شد و دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس که با ادا و اطوار چند سال است در این تیم مانده و تعداد بازی‌هایش در لیگ برتر هنوز مشخص نیست، مشغول فحاشی و حمله به بازیکن ما بودند. این دروازه‌بان می‌داند مردم ما احساسی هستند و با این کارها تماشاگران را تحریک می‌کرد .

 

وی در خصوص بازی نیز گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است که خوشحالم توانستیم از این تیم امتیاز بگیریم.

 

بارانی در پایان در خصوص اینکه آیا با بازیکنان پرسپولیس درگیر شده است، گفت: من درگیر نشدم ولی عامل اصلی درگیری رادوشوویچ و طاهرخانی بودند.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: