کد خبر: ۷۸۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۰
در جریان رسیدگی به صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت مطرح شد؛
نماینده مردم تهران در مجلس در جریان رسیدگی به صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، در سخنانش به رئیس‌جمهور کنایه زد.
کنایه محمود صادقی به روحانی/ شعارهای تندمان را فقط در چند روز انتخابات مصرف نکنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود صادقی نماینده مردم تهران که به عنوان مخالف وزیر صمت سخن می‌‌گفت، اظهار داشت: ابتدا بنده سوال می‌کنم که ترمیم کابینه در شرایط فعلی با چه هدفی است؟ هدف ترمیم کابینه افزایش کارآمدی دولت، شفافیت بیشتر و مبارزه با فساد، جلب اعتماد مردم و بازسازی سرمایه اجتماعی است؟ رییس‌جمهور با ۲۴ میلیون رای سکان امور را به دست گرفت اما اکنون متاسفانه با گذشت یک و نیم سال از رای مردم این سرمایه اجتماعی رو به افول است.

وی افزود: آقای روحانی گفتند سخنان انتخاباتی نگویید، بنده باید به سخنان ایشان عمل کنم حرف‌های انتخاباتی مربوط به وقت انتخابات است. آن زمان وعده بدهیم و بعد به همه چیز پشت پا بزنیم در حالی که در طول چهار سال باید همه حرف‌ها آویزه گوشمان باشد، شعارهای تندمان را فقط در چند روز انتخابات مصرف نکنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: