کد خبر: ۷۸۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۶
یحیی الهی با اعلام اینکه تردد در این مرز بین‌المللی فقط با داشتن ویزا و گذرنامه قانونی امکان‌پذیر است، گفت: داشتن مدارک و مجوزهای لازم برای خروج زائران احترام به قوانین بین‌المللی است و زوار باید به این قوانین احترام بگذارند.
فرمانده مرزبانی ایلام: تردد فقط با داشتن ویزا و گذرنامه امکان‌پذیر است/ تردد روان در مرز مهران

فرمانده مرزبانی ایلام از تردد زائران در امنيت و آرامش کامل در مرز مهران خبر داد و گفت: خروج از مرز مهران بدون گذرنامه و ويزا امکان‌پذير نيست.

به گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا، یحیی الهی با اشاره به اینکه تردد در مرز مهران با سهولت و آرامش کامل در حال انجام است، اظهار کرد: مرز مهران شور و حال حسینی دارد، مشتاقان اهل بیت و عزاداران حسینی (ع)، در کاروان‌های مختلف به این شهر مرزی می‌آیند، سختی‌ها و مشقت‌ها را با جان و دل می‌خرند تا با خاطری آسوده و با آرامش بتوانند از مرز مهران خارج و به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی با اعلام اینکه تردد در این مرز بین‌المللی فقط با داشتن ویزا و گذرنامه قانونی امکان‌پذیر است، تصریح کرد: داشتن مدارک و مجوزهای لازم برای خروج زائران احترام به قوانین بین‌المللی است و زوار باید به این قوانین احترام بگذارند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام با تقدیر و تشکر از مردم در همکاری با نیروهای انتظامی و مرزبانان مستقر در پایانه مرزی مهران، از زائران و عاشقان حسینی خواست که با در دست داشتن گذرنامه و ویزا و دیگر مجوزهای قانونی به پایانه مرزی مهران مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: