کد خبر: ۷۸۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۷
رئیس جمهور در نطق امروز خود در مجلس شورای اسلامی برای بیان ساده تر وضعیت کشور از مثالی فوتبالی استفاده کرد.
روحانی: الان موقع لیگ نیست امروز نوبت تیم ملی است!به گزارش خبرداغ ، حسن روحانی امروز در مراسم معرفی چهار وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی در نطق خود برای بیان و توضیح ساده تر وضعیت کنونی کشور از مثالی فوتبال صحبت به میان آورد. او در این ارتباط گفت: «الان موقع رقابت های لیگ نیست. ما امروز در تیم ملی در برابر دیگران به میدان رفته ایم. تیم ملی مال همه ما است. الان دوران تیم ملی است. حال موقع انتخابات البته دوران لیگ است. یک سال دیگر به انتخابات رسیدیم روبروی هم حرف بزنیم و نقد کنید تا از انتخابات عبور کنیم.»

 

به نظر می رسد منظور رئیس جمهور از این مثال فوتبالی اشاره به چالش های پیش روی کشور در عرصه های بین المللی است که نیاز به وحدت و اتحاد ملی دارد. او از مسابقات لیگ نیز به عنوان چالش های داخلی یاد می کند که از نمونه های آن می توان به رقابت های انتخاباتی اشاره کرد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: