کد خبر: ۷۸۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۷
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا تصریح کرد: هم اکنون شاهد بارش باران در اغلب محورهای استان گیلان و فارس هستیم، همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش شدید دید نیز در محورهای کرج - چالوس و سوادکوه مشاهده می‌شود.
بارش باران در اغلب جاده ها / گرد و غبار و کاهش دید در محورهای ایلام و کرمانشاه

به گزارش خبرداغ، رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راههای کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: هم اکنون شاهد بارش باران در اغلب محورهای استان گیلان و فارس هستیم، همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش شدید دید نیز در محورهای کرج - چالوس و سوادکوه مشاهده می‌شود.
وی با اشاره به وجود گرد و غبار همراه با کاهش دید نیز در اغلب محورهای استان ایلام و کرمانشاه به رانندگان توصیه کرد: حتماً توجه بیشتری به مسیر داشته باشد و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
وی با اشاره به ترافیک کاری صبحگاهی نیز گفت: محور قزوین-کرج محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و کرج-تهران محدوده پل کلاک در محدوده گرمدره ، ترافیک سنگین است، همچنین ترافیک در جاده مخصوص کرج-تهران، پاکدشت-تهران و شهریار-تهران نیمه سنگین است و سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: