کد خبر: ۷۸۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۲۳۱
یک منبع امنیتی در عراق شامگاه امروز (جمعه) اعلام کرد که در نتیجه درگیری میان یک نیروی وابسته به وزارت کشور و یک راننده تاکسی در بخش «الشوملی» استان بابل در مرکز این کشور، یک زائر ایرانی به اشتباه قربانی شد.
در جریان درگیری ۲ عراقی، یک زائر ایرانی به اشتباه قربانی شد

به گزارش خبرداغ ، یک منبع امنیتی در عراق از کشته شدن یک زائر ایرانی به اشتباه و در نتیجه درگیری میان یک نیروی امنیتی و یک راننده تاکسی خبر داد.

به گزارش شفقنا به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، یک منبع امنیتی در عراق شامگاه امروز (جمعه) اعلام کرد که در نتیجه درگیری میان یک نیروی وابسته به وزارت کشور و یک راننده تاکسی در بخش «الشوملی» استان بابل در مرکز این کشور، یک زائر ایرانی به اشتباه کشته شد.

منبع مذکور در گفت و گو با السومریه در این باره اظهار داشت: راننده تاکسی نیروی وزارت کشور را زد و پا به فرار گذاشت، وی نیز به سوی راننده تیراندازی کرد با این حال گلوله به یک زائر ایرانی نزدیک محل وقوع حادثه اصابت کرد.

به گفته این منبع مذکور که خواسته نامش فاش نشود، نیروهای امنیتی محل وقوع حادثه را محاصره کردند، جسد زائر ایرانی به پزشکی قانونی انتقال یافته و تحقیقات در این رابطه نیز آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: