کد خبر: ۷۸۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۶۵۷
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از پایانه مرزی مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در زمینه تسهیل تردد زائران اربعین قرار گرفت
بازدید مونسان از پایانه مرزی مهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، علی اصغر  مونسان در جریان این بازدید با اشاره به فعالیت دستگاه های مختلف کشور برای کمک به برگزاری هر چه باشکوه تر این راهپیمایی، بر لزوم تداوم اقدامات مجموعه سازمان میراث فرهنگی برای ارتقای سطح خدمات رسانی به زائران حسینی تأکید کرد.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز گذشته با استقبال استاندار ایلام، معاون استاندار و جمعی از مسئولان وارد استان ایلام شد و در بدو ورود با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

افتتاح یک اقامتگاه بومگردی و بازدید از کمپ عشایری شهرستان مهران از دیگر  برنامه های روز دوم سفر مونسان به استان ایلام بود.

بازدید از کاخ فلاحتی  وافتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی ایلام، حضور در نشست کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری و برنامه گفت و گوی ویژه خبری سیمای مرکز ایلام از جمله برنامه­هایی بود که در روز نخست سفر مونسان به استان ایلام انجام شد.

شهر مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب باختری ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در 11 کیلومتری آن از کانون های مهم تردد زائر و کالا به کشور عراق بشمار می رود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: