کد خبر: ۷۸۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۶
معاون اول دادستان کل کشور:
معاون اول دادستان کل کشور گفت: چند سالی است که زائران امام حسین (ع) با وجود همه تهدیدها و مشکلات سال به سال بیشتر به کربلای معلی مشرف می‌شوند و به نظر می‌رسد این حرکت نشانه‌هایی از ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است.
زائران اربعین با وجود همه تهدیدها و مشکلات سالانه بیشتر به کربلای معلی مشرف می‌شوند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول دادستان کل کشور در مراسم بدرقه تنی چند از کارکنان دادستانی کل کشور که عازم زیارت اربعین هستند، اظهار کرد: توفیق تشرف و زیارت ائمه معصوم علی الخصوص زیارت اباعبدالله (ع) توفیقی است که نصیب همگان نمی‌شود چون این یک زیارت خاص و ویژه است.

حجت‌الاسلام مصدق ادامه داد : شهید مطهری در این باره نقل می‌کنند که واقعه عاشورا یعنی تمام کفر در مقابل تمام عدل و تمام شرک در مقابل تمام اسلام، لذا خداوند متعال در مقابل رشادت‌های امام حسین (ع) ۴ ویژگی را به این حضرت عطا کردند که به هیچ احدی عطا نشده است.

معاون اول دادستان کل کشور  افزود: امام صادق (ع) درباره این ۴ ویژگی می‌فرمایند اولین ویژگی این است که خداوند استمرار امامت را در ذریه امام حسین (ع) قرار داده است لذا می‌بینیم که ائمه (ع) از نسل امام حسین هستند. دومین ویژگی این است که خداوند خوردن تربت کربلا به قصد شفا را مستحب دانسته است در حالیکه در حالت طبیعی خوردن خاک حرام است.

وی بیان کرد:  سومین ویژگی مخصوص امام حسین این است که دعای تحت قبه این امام بزرگوار مستجاب است و هرکس با هر پرونده و اعمالی که باشد خداوند گفته است که من دعای او را تحت قبه امام حسین (ع) استجابت می‌کنم. چهارمین ویژگی خاص این امام شهید این است که زائر قبر این امام از لحظه‌ای که از خانه‌اش خارج می‌شود و تا زمانی که برمی‌گردد جزو عمرش محاسبه نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مصدق افزود: این چهار ویژگی امتیازاتی هستند که خداوند متعال فقط برای امام حسین (ع) قرار داده است.

معاون اول دادستان کل کشور  خاطرنشان کرد: خوشبختانه چند سالی است که زائران امام حسین (ع) با وجود همه تهدیدها و مشکلات سال به سال بیشتر به کربلای معلی مشرف می‌شوند و به نظر می‌رسد این حرکت نشانه‌هایی از ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است. در این حرکت عظیم به وضوح ایثار، اتحاد و همدلی بین زائران موج می‌زند.

حجت‌الاسلام مصدق گفت: انشاالله که این زیارت‌ها تبدیل شود به یک حرکت عمومی و موجب از بین رفتن خاندان ال سعود شود

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم که زیارت همه زائران قبول باشد و خداوند همه رفتار و اعمال زائرین را ذخیره‌ای برای آخرت آنها قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: