کد خبر: ۷۸۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
تعداد بازدید: ۳۸۰
پیشکوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما مشکلات زیادی داشتیم با ۱۲، ۱۳ بازیکن فینالیست آسیا شدیم و از این بابت خوشحال هستیم.
حلالی: با ۱۲، ۱۳ بازیکن فینالیست آسیا شدیمبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: اسماعیل حلالی با اشاره به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر که پرسپولیسی هستیم و می‌توانیم از بازی‌های زیبای تیم خود لذت ببریم. ما مشکلات زیادی داشتیم با ۱۲، ۱۳ بازیکن فینالیست آسیا شدیم و از این بابت خوشحال هستیم.

وی افزود: بازیکنان هرچه در توان داشتند، گذاشتند و هواداران هم که مانند همیشه تیم را به جلو هدایت کردند. جا دارد از برانکو ایوانکوویچ تشکر کنم که در این شرایط سخت تیم را تنها نگذاشت و با قلبش برای پرسپولیس کار کرد تا به فینال اسیا برسیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس با السد چه بازیکنی بود، گفت: تمام بازیکنان خوب بودند و اصلا نمی‌شود بگویم چه کسی از بقیه بهتر بازی کرد. وقتی یک تیم فینالیست می‌شود تمام بازیکنان خوب بودند و امیدوارم این تیم با اتحاد و یکدلی به کارش ادامه دهد.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: بازی با السد از فینال هم استرس بیشتری داشت و شک نکنید در فینال راحت‌تر از این بازی خواهیم کرد. یک درصد شک نکنید که می‌توانیم قهرمان آسیا شویم و هوادارن پشت تیم باشند تا بر بام آسیا بایستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: