کد خبر: ۷۸۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۹
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با تعصب مثال زدنی که در بازیکنانم وجود داشت به صعود تیمم امیدوار بودم و خوشحالم که توانستیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم.
افتخار بزرگی برای ایران رقم خورد/ به خاطر برخی هواداران ناراحتمبه گزارش خبرداغ ، حمیدرضا گرشاسبی پس از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان گفت: خوشحالم که توانستیم با این شرایط سخت و محروم بودن از پنجره نقل و انتقالات به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما در سخت ترین شرایط، تیم های بزرگی همچون الدحیل و السد را از پیش رو برداشتیم و حالا باید تمرکزمان را بر روی فینال لیگ قهرمانان بگذاریم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: این افتخاری بزرگ برای فوتبال ایران است و امیدوارم با قهرمانی در لیگ قهرمانان آن را کامل کنیم.

 

گرشاسبی در ادامه خاطرنشان کرد: هواداران امروز سنگ تمام گذاشتند. خیلی ها از ورزشگاه بازی را تماشا کردند و ناراحتم از اینکه تعدادی هم نتوانستند در این شرایط و شلوغی وارد ورزشگاه شوند و مجبور به ترک استادیوم شدند.

 

مدیرعامل باشگاه  پرسپولیس در خاتمه، گفت: از همه هواداران ممنونم و دست آنها را می بوسم. امیدوارم با قهرمانی در لیگ قهرمانان بتوانیم محبت های آنان را جبران کنیم.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: