کد خبر: ۷۸۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۰
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باید در اولویت دولت قرار گیرد.
مجلس به جای پرداختن به مسائل ضروری به حاشیه می‌پردازد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید تقی کبیری، در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروز مجلس که باید طبق فرمان امام خمینی (ره) در راس امور باشد، به دلیل پرداختن به مسائل غیرضروری و حاشیه‌ای در قالب قانون‌گذاری مطالبات جدی مردم را که اقتصاد، معیشت و زندگی روزمره است کمتر مورد توجه قرار می‌دهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی بیان کرد: در مورد نظارت باید بگویم مجلس نمره قابل قبولی ندارد، چرا که مگر می‌شود با این اختیار نظارت ما شاهد تخلفات مختلف و فساد مالی باشیم؟ البته در مورد شفافیت نیز عملکرد مجلس شورای اسلامی ضعیف بود.

وی با اشاره به سخنان رهبری ادامه داد: ایشان چند روز پیش گفتند که به غیر از مسائل نظامی و امنیتی و اموری که با دشمن مقابله دارد هیچ رازی با مردم نباید وجود داشته باشد. سوال من این است که چه‌طور می‌شود طرح شفافیت آرای نمایندگان که با امضای بالای ۲۰۰ نفر از نمایندگان وارد صحن می‌شود اما ناباورانه حتی یک فوریت آن نیز رای نمی‌آورد؟.

کبیری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت قرار دهید ای کاش طبق بیان خودتان وضعیت اقتصادی و به ویژه ارزی را به همان یکسال گذشته بر می‌گرداندید.

وی در ادامه وزیر آمورش و پروش مورد خطاب قرار داد و عنوان کرد: آقای بطحایی از شما درخواست می‌کنم که مطالبه آموزش دهندگان نهضت را جدی گرفته و اقدام سریع و قاطع انجام دهید. همچنین نسبت به مطالبات و معیشت فرهنگیان اهتمام جدی داشته باشید. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: