کد خبر: ۷۸۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۲۴۱
­دوگو برینجیک مخالف سیاسی ترکیه ای گفت نیروهای امنیتی بخشی از جسد جمال خاشقجی را در چاه داخل باغ کنسولگری در استانبول پیدا کردند.
بخشی از جسد خاشقجی در چاه داخل باغ کنسولگری پیدا شد / اردوغان احتمالا در سخنرانی امروز این موضوع را اعلام کنددوگو برینجیک مخالف سیاسی ترکیه ای گفت نیروهای امنیتی بخشی از جسد جمال خاشقجی را در چاه داخل باغ کنسولگری در استانبول پیدا کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ ­دوگو برینجیک مخالف سیاسی ترکیه ای گفت نیروهای امنیتی بخشی از جسد جمال خاشقجی را در چاه داخل باغ کنسولگری در استانبول پیدا کردند.

ه نوشته خبرگزاری ها، وی افزود رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه احتمالا در سخنرانی امروز کشف بخشی از جسد خاشقجی را اعلام کند.

بر اساس این گزارش شاید حل یک معمای بزرگ، تمام معادلات متحدان برای تخفیف جرم شاه سعودی و پسرش را نقش بر آب کند، معمایی که مهمترین سوال افکار عمومی جهان است؛ جسد جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی کجاست؟ سوالی که تا الان پاسخی نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: