کد خبر: ۷۸۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۱۷۱
فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس با تمام ظرفیت در مرزها حضور دارد و با همکاری خوبی که مردم با نیروهای انتظامی داشتند، مشکل امنیتی نداشتیم.
گذرنامه و ویزا به هیچ وجه در مرزها صادر نمی‌شود/ تاکنون مشکل امنیتی در مرزها نداشتیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه نشست تعاملی پژوهشگاه‌های علوم انتظامی با دانشگاهیان گفت: تردد در مرزها با سهولت انجام می‌شود و پلیس با تمام ظرفیت در مرزها حضور دارد و با همکاری خوبی که مردم با نیروهای انتظامی داشتند، مشکل امنیتی نداشتیم.

وی ادامه داد: به زائران توصیه می‌کنم حتماً مدارک لازم را قبل از حضور در مرزها آماده کنند و به همراه داشته باشند و به هیچ وجه در مرزها گذرنامه و ویزا صادر نمی‌شود. از مردم می‌خواهیم به توصیه‌های پلیس راهور نیز عمل کرده و خوشبختانه پارکینگ‌های مناسبی برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده و تاکنون نیز مشکلی در مرزها نداشتیم.

فرمانده ناجا در خصوص ویزاهای جعلی نیز گفت: تعدادی از افرادی که در این زمینه فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند. از مردم می‌خواهیم که برای دریافت ویزا به محل‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده و مورد تایید است مراجعه کنند تا مشکلی ایجاد نشود. امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده اربعین امسال نیز به خوبی برگزار شود و مشکل خاصی ایجاد نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: