کد خبر: ۷۸۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۰۷
دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: فلاح‌زاده دروازه‌بان خوبی است و دایی هم هر کسی که آماده باشد را بازی می‌دهد.
برای پیروزی به مصاف استقلال می‌رویم به گزارش خبرداغ، حسین منادی در خصوص شرایط این روز‌های خود و تیم فوتبال سایپا پیش از بازی با استقلال در هفته نهم لیگ برتر اظهارداشت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و تمرینات خود را براساس بازی با استقلال انجام دادیم و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

 

وی افزود: ما مقابل همه تیم‌ها برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز می‌رویم و از زمانی که من زیر نظر دایی در حال کار کردن هستم تا به حال نشده که برای مساوی به زمین برویم. قطعا مقابل استقلال هم پیروزی می‌خواهیم و امیدوارم به هدف‌مان برسیم. همیشه انگیزه بازیکنان مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس دو برابر می‌شود و بازی با این دو تیم جدا از دیگر بازی‌های لیگ است.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه رقابت سنگینی با حامد فلاح‌زاده دیگر دروازه‌بان این تیم دارد، خاطرنشان کرد: استقلال هم ۲ دروازه‌بان آماده دارد و آنها با هم رقابت می‌کنند. در تیم ما هم به همین شکل است. فلاح‌زاده سال‌ها است در لیگ برتر حضور دارد و من اگر کوچکترین اشتباهی کنم ممکن است جایگاه خود را از دست بدهم. او دروازه‌بان خوبی است و دایی هم هر کسی که آماده باشد را بازی می‌دهد.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: