کد خبر: ۷۸۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۹۵
اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت:اگر تیم مقابل را دسته کم نگیریم این تیم می تواند به فینال برود و افتخار آفرینی کند.
برانکو خیلی با معرفت است/ بچه ها با غیرت و تعصب جای خالی تمام مشکلات را پر کرده اندبه گزارش خبرداغ، علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس پیرامون بازی حساس پرسپولیس و السد در چارچوب مرحله برگشت نیمه نهایی  لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت:پرسپولیس بازی ساده ای نخواهد داشت ،اما به امید خدا اگر تیم مقابل را دسته کم نگیریم این تیم می تواند به فینال برود و افتخار آفرینی کند.

 

وی در ادامه افزود: من عاشق آقا برانکو هستم ، او 5-6 ماه است حقوق نگرفته اما حرفی نمیزند و باتعصب کارش را میکند و این معرفت او را می رساند ، او حالا حالاها باید در پرسپولیس بماند و برای تیم افتخار آفرینی کند. همه می دانیم پرسپولیس امسال مشکلات زیادی داشت،اما بچه ها با غیرت و تعصب جای خالی تمام  مشکلات را پر کرده اند،البته آقای گرشاسبی هم زحمت خود را کشیده است و بزودی مشکلات حل خواهد شد.

 

سر مربی سابق پرسپولیس در پایان خطاب به هواداران گفت:از هواداران می خواهم چند ساعت قبل از مسابقه ورزشگاه را پر کنند و تا قبل از بازی هم خودشان را خسته نکنند و از شروع بازی تیم را تا پایان بازی تشویق کنند.

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: