کد خبر: ۷۸۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۸
مدیر تیم فوتبال امید گفت: کادر فنی تیم امید خیلی هماهنگ و با رزومه هستند، از کرانچار گرفته تا شاهرودی و بختیاری‌زاده، شاخصه اصلی تیم امید اخلاق و رفتار است.
استیلی: از این به بعد زمین خوبی برای تمرین داریمبه گزارش خبرداغ ، حمید استیلی در حاشیه تمرین تیم‌ ‌فوتبال امید، صحبت‌هایی مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در زیر می خوانید:

 

*با توجه به درخواست زیادی که باشگاه‌ها برای در اختیار داشتن بازیکنان خود داشتند از جمله استقلال و پرسپولیس، تصمیم گرفتیم امروز روز پایانی اردو باشد.

 

*فکر می‌کنم از این به بعد زمین خوبی برای تمرین داشته باشیم. 

 

*قطعا درهای تیم امید بسته نخواهد بود، بازیکنی که مستعد باشد به تیم اضافه می‌شود.

 

*امروز با محمد آقاجانپور صحبت کردم و اعلام کرد که آن صفحه مجازی که پیام‌هایی در آن منتشر شده است اصلا برای او نیست و قرار شده به پلیس فتا شکایت کند، او بچه سلامتی است و تاکنون چیزی از او ندیده‌ام. 

 

*«پک» برای همه رده‌های سنی است، اما اولویت با بزرگسالان است.

 

*اگر ارتباط بین دو تیم امید و بزرگسالان وجود داشته باشد، به سود فوتبال کشور است.

 

*بازیکنان امید هم آینده فوتبال ما هستند و همه باید تلاش کنیم پرچم کشورمان بالا باشد. 

 

*کادر فنی تیم امید خیلی هماهنگ و با رزومه هستند، از کرانچار گرفته تا شاهرودی و بختیاری‌زاده، شاخصه اصلی تیم امید اخلاق و رفتار است.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: