به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدسلمان سامانی روز شنبه با تاکید بر اینکه برخورد شایسته با مردم در ادارات از حقوق ملت است، به اهتمام جدی این وزارتخانه و سازمان های تابعه آن در سال جاری به موضوع تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل راهبردی در نظام اداری کشور و دولت تدبیر و امید در تمامی ارکان مورد توجه است.
وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات ویژه وزیر کشور، ارتقا و افزایش میزان رضایتمندی مردم در پاسخگویی در ادارات در سال جاری توسط مسئولان وزارت کشور و استانداریها و فرمانداریها و بخشداریها و سازمان های تابعه جدی تر از گذشته دنبال می شود.