کد خبر: ۷۸۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۲
رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی:
رئیس‌جمهور روابط نزدیک‌تر بخش صنعت و کشاورزی با بخش‌های تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری کشور را زمینه‌ساز رونق در چرخه تولید و تامین سریع‌تر و بهتر احتیاجات کشور و مردم دانست.
روابط نزدیک‌تر صنعت و کشاورزی با بخش‌های تحقیقاتی و فناوری کشور ضروری است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کمک‌های بزرگی که دانشگاه‌ها در دوران دفاع مقدس انجام دادند، نشان می‌‌دهد که با تلاش مضاعف و همت مراکز دانشگاهی و پژوهشی، بخش مهمی از نیازهای اساسی بخش تولید تامین خواهد شد.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشریح توطئه‌ها و برنامه‌های هیات حاکمه آمریکا و چند دولت دیگر برای انتشار اخبار جعلی و جنگ روانی با هدف ایجاد یاس و نگرانی در مردم؛ بازگشایی دانشگاه‌ها را فرصت بزرگی برای روشنگری و امیدبخشی بیشتر به جامعه خواند و بر نقش مهم دستگاه‌های فرهنگی در این مقطع تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: