کد خبر: ۷۸۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۶۳
نیکی هیلی، سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد استعفا کرده است. دونالد ترامپ به محض انتشار خبر استعفای هیلی با این استعفا موافقت کرد.

نیکی هیلی، سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد استعفا کرده است.  دونالد ترامپ به محض انتشار خبر استعفای هیلی با این استعفا موافقت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در توئیتر خود اعلام کرد به همراه «دوست» خود، یعنی نیکی هیلی خبر مهمی را اعلام می‌کند. به محض اعلام موافقت دونالد ترامپ، گمانه‌زنی‌‌ها در مورد یک برنامه تغییر بنیادین در دولت آمریکا آغاز شد.

 فوری / نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل استعفا کرد؛ ترامپ پذیرفت

هیلی قرار است به زودی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیدار کند.

برخی منابع آمریکایی می‏‎گویند که قرار است ترامپ و هیلی در نشست خبری مشترکی درباره این استعفا توضیحاتی ارائه دهند.

دولت آمریکا تاکنون جزئیاتی درباره دلایل استعفای نیکی هیلی از سمت نمایندگی این کشور در سازمان ملل ارائه نکرده است.

هیلی در حالیکه صبح روز سه‌شنبه از کنار خبرنگاران در کاخ سفید عبور کرد در این مورد هیچ اظهارنظری نداشت.

منابع آگاه از رویترز و سی ان ان و سایت Axios اعلام کردند که هیلی طی هفته گذشته درخصوص این مساله با ترامپ صحبت کرد و امروز سه شنبه استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور نمود و وی نیز این استعفا را پذیرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: