کد خبر: ۷۸۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۲۳۱
دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس با ادعای توئیتر منتسب به لیگ قهرمانان آسیا نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا شد. نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۱۸ آخر این ماه(اکتبر) اعلام می شود. مراسم امسال به میزبانی عمان و در تاریخ ۲۹ نوامبر(۸ آذر) برگزار می شود.
خبر غیررسمی: بیرانوند نامزد مرد سال آسیا شد

دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس با ادعای توئیتر منتسب به لیگ قهرمانان آسیا نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت نود، نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۱۸ آخر این ماه(اکتبر) اعلام می شود. مراسم امسال به میزبانی عمان و در تاریخ ۲۹ نوامبر(۸ آذر) برگزار می شود.

در این راستا توئیتر منتسب به لیگ قهرمانان آسیا ۳ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را اعلام کرد. علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی کشورمان یکی از این ۳ کاندیدای این مهم است. حسن الهیدوس، هافبک السد و تیم ملی قطر و یوشیما، مدافع کاشیما آنتلرز و تیم ملی ژاپن دو رقیب بیرانوند هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: