کد خبر: ۷۸۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۴۱۳
زرآبادی :
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره معرفی رضا ویسه به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت گفت: اسمی از ایشان برده نشده است و فقط نام آقایان رحمانی و انصاری مطرح شده است.
از معرفی ویسه به عنوان وزیر صنعت بی‌اطلاعیم/ گزینه‌های پیشنهادی «انصاری» و «رحمانی» بودند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیده حمیده زرآبادی  درباره رضا ویسه به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: از این انتخاب بی‌اطلاع هستم و هنوز هم به طور رسمی چیزی اعلام نشده است اما گمان می‌کنم فردا اسامی وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور مطرح شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درپاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا در کمیسیون مربوطه نام رضا ویسه‌ به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح شده است، گفت: نه، نام آقای ویسه زاده مطرح نشده بود و اسامی مانند آقایان انصاری و رحمانی به میان آمد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: