کد خبر: ۷۸۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۲۲۹
فرمانده کل سپاه آخرین حربه و مولفه دشمنان برضد ایران را جنگ اقتصادی دانست و گفت: به فضل الهی با هدایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و هوشمندی ملت ایران دشمن در عرصه جنگ اقتصادی نیز شکست خواهد خورد.
«مردمی بودن» یکی از امتیازهای مثبت سپاه نسبت به سایر ارگان‌های دولتی و نظامی است

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل  سپاه صبح امروز(دوشنبه) در مراسم  تکریم  و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، با اشاره به فلسفه انقلاب اسلامی و وقوع آن در یکی از مقاطع تاریخی حساس اظهار کرد: انقلاب اسلامی در عصر و دوران فعلی که دوران مادیت و مخالفت با اسلام و اسلام گرایی است به وجود آمد.

وی شکست ناپذیری ملت ایران را به وجود برکت اسلام و ولایت دانست و افزود: فلسفه قیام امام حسین(ع) یاری دین خداست که وظیفه هر مؤمن نیز می باشد و انقلاب اسلامی در حال یاری دین خداست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: سپاه به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی وظیفه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن را دارد و بسیجیان نیز تکلیف دارند که ماموریت را دنبال کنند.

سرلشکر جعفری مردمی بودن در کنار ویژگی های دفاعی را یکی از امتیازهای مثبت سپاه نسبت به  سایر سازمان ها و ارگان های دولتی و نظامی برشمرد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج وظیفه بسیار سنگینی در همه عرصه ها به خصوص در عرصه های نرم اقتصادی فرهنگی سیاسی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: آخرین مولفه دشمنان در عرصه مقابله با نظام جنگ اقتصادی است که با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی(حفظه الله) و هوشمندی ملت ایران با شکست مواجه خواهد شد و انشاءالله از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

سرلشکر جعفری خاظر نشان کرد: این تحریم های گسترده برضد ایران هر کشوری را از پای در می آورد اما جمهوری اسلامی با عزت و عظمت برابر آن  ایستادگی کرده است.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دور جدید تفرقه افکنی های دشمنان از دی ماه سال گذشته تاکنون اظهار داشت: حمایت رژیم صهیونیستی از سلطنت طلب ها و منافقان برضد جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ناامنی در کشور است.

سرلشکر جعفری گفت: با وجود همه دشمنی ها ضد انقلاب اسلامی و ملت ایران، امنیت و آرامش در کشور ما مثال زدنی است و ما در عرصه دفاع و امنیت هیچ مشکلی نداریم.

وی از جنگ رسانه‌ای و اطلاعاتی به عنوان جنگ نرم یاد کرد که با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مایوس کردن ملت ایران صورت می گیرد.

فرمانده  کل سپاه  ادامه داد: تمامی کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند باید برای حفظ آن تلاش کنند.

سرلشکر جعفری در این رابطه افزود: بکارگیری نیروهای جوان، با ایمان و معنوی و دارای انگیزه انقلابی یک ظرفیت و توانمندی بسیار مهم و کارآمد در توسعه کشور در تمامی ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی  و اجتماعی خواهد بود.

در پایان این مراسم از تلاش‌های سردار سرتیپ دوم رضا ترابی تقدیر و سرهنگ اباذر سالاری به عنوان فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
حمایت عربستان از گروه های تروریستی برای ایجاد ناامنی در ایران
عربستان برای ایجاد ناامنی در ایران از گروه های تروریستی حمایت می کند ولی رژیم سعودی در حدی نیست که بتواند علیه کشورمان اقدام راهبردی انجام دهد.
اکنون رژیم آل سعود در یمن،بحرین و حمایت از گروههای تروریستی در سوریه به بن بست رسیده و در داخل کشور خود نیز با مشکلات عدیده ای مواجه است.
وقتی با شهادت 9 مرزبان در مرزهای شرقی کشور مواجه می شویم گرچه ردپای اطلاعاتی و عملیاتی آن از خاک پاکستان انجام می شود اما حمایت مالی از تروریستها از سوی عربستان انجام شده است.
از 6 سال پیش که رژیم آل سعود جنگ نیابتی در منطقه راه انداخته و در یمن و حمایت از تروریستها در سوریه شکست خورده امنیت عربستان رو به افول و نزول بوده است و در مقابل مولفه های امنیتی ایران ارتقا یافته است و این امر برای حکام سعودی نگران کننده می باشد.
آلسعود برای ایجاد ناامنی در ایران از تروریستها حمایت میکند
آلسعود، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی از تروریستها برای ایجاد ناامنی در ایران حمایت می کنند.
موضوع عملیات تروریستی در داخل کشور ما موضوع جدیدی نیست. بعد از انقلاب اسلامی یکی از نقشه‌های دشمنان برای تضعیف نظام، بحث ناامن کردن مناطق حساس و مرزها بود.
اینکه گروه‌های تروریستی از سوی استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی پشتیبانی می شوند، تصریح کرد: نکته مهم در این جریان این است که روز به روز توفیقات جمهوری اسلامی در مهار جریانات تروریستی و سرکوب آنها بیشتر شده است.
همچنین داستان پشتیبانی کشورهای خارجی از تروریست‌ها یک داستان قدیمی است و از ابتدای انقلاب ارتجاع منطقه به سرکردگی آل‌سعود در این زمینه تلاش کرده و امروز هم این تلاش‌ها ادامه دارد.
آل‌سعود، رژیم‌های مرتجع منطقه، رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای اروپایی به ویژه انگلیسی‌های خبیث و آمریکای جنایتکار از تروریست‌ها برای ایجاد ناامنی در ایران پشتیبانی می‌کنند.
حامیان تروریست‌ها با امکانات لجستیکی و تلاش اطلاعاتی و نظامی پیشرفته و دقیقی که دارند، تاکنون نتوانسته‌اند در کشور ما به موفقیت دست یابند؛ هر چند ما نیز هزینه‌هایی را متحمل شده‌ایم.
حمایت عربستان و اسرائیل از تروریستهای منافقین برای ایجاد ناامنی در ایران
یک منبع اروپایی از حمایت صهیونیستی – سعودی از کنفرانس سالیانه ی گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) در پاریس با هدف ایجاد ناامنی و بی ثبات در ایران پرده برداشت.
رادیو اوستن نروژ در گزارشی از وجود هماهنگی وسیع میان گروهک تروریستی منافقین و دو رژیم عربستان و صهیونیستی پرده برداشت.
اینکه سفارت عربستان درفرانسه همه ی هزینه های مالی برگزاری کنفرانس سالیانه ی این گروهک تروریستی در پاریس را پرداخت می کند، آمده است: این تروریستها برای جذب حداکثری اعضایشان که در اروپا و آمریکا ساکن هستند و به منظور مشارکت اینان در کنفرانس سالیانه و میزبانی از مسئولان و اعضایی از مجلس سنای آمریکا در کنار دیپلمات های سعودی، اماراتی، بحرینی و اسرائیلی و کارشناسان موساد از افسران بخش ویژه ی مبارزه با ایران در این سازمان صهیونیستی تلاش کردند.
عربستان با یک هیئت بلندپایه به ریاست «سلمان الانصاری» مشاور «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان، مؤسس و رئیس لابی سعودی در آمریکا معروف به (سابراک) که میلیون ها دلار برای تاثیر گذاشتن بر دولت آمریکا، اعضای کنگره، رسانه ها، مراکزهای پژوهشی و تحقیقاتی استراتژیک این کشور هزینه کرده است، در این کنفرانس حضور داشت.

حمایت رژیم صهیونیستی از گروه های تکفیری
آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد و حمایت تروریسم باعث ناامنی در منطقه شده اند
آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان با ایجاد و حمایت از تروریسم باعث ناامنی در منطقه شده اند.
آمریکا و برخی از همپیمانانش در منطقه از جمله رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی با ایجاد و حمایت از تروریسم باعث بی ثباتی و ناامنی در منطقه شده اند.
این در حالی است که دستگاه های امنیتی آمریکا بسیاری از سران داعش را در روزهای پایانی جنگ و شکست این گروهک تروریستی در سوریه و عراق، به برخی پایگاه های نظامی خود منتقل و سپس به شمال افغانستان و مناطقی دیگر در غرب آسیا و شمال آفریقا منتقل کرده اند.
جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر راه حل سیاسی در سوریه تاکید داشت و اکنون با شکست داعش زمان آن است تا مهمانان ناخوانده خارجی از جمله آمریکا که در این کشور دارای چند پایگاه نظامی است، از سوریه خارج شوند تا مقدمات برگزاری انتخابات آزاد با حضور همه مردم سوریه در این کشور فراهم شود.
مستشاران نظامی ایرانی مبارزه با تروریسم تا زمانی که دولت سوریه نیاز به کمک داشته باشد در کنار سوریه خواهند ماند.
علاوه بر ابعاد فاجعه انسانی در یمن، تداوم جنگ سعودی علیه یمن، خطر رشد فزاینده تروریسم در جنوب یمن و تهدید امنیت آبراه بین المللی باب المندب را افزایش داده است. یمن باید در مسیر حل سیاسی قرار گیرد و راهکار نظامی در یمن از ابتدا شکست خورده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
رئیس قوه قضانیه باید پاسخ وتوضیح دهد چرا قاچاقچیان مواد مخدر درکشوراعدام نمی شوند.

رئیس قوه قضانیه باید پاسخ وتوضیح دهد چرا قاچاقچیان کالا درکشوراعدام نمی شوند روزانه هزاران تن قاچاق کالا به صورت قانونی و آزاد وارد سراسرکشورمی شود..

درگیری پلیس و قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
در درگیری پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان یکی از مأموران پلیس به فیض شهادت نائل آمد.

تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

ساعتی قبل بر اثر درگیری پلیس سیب سوران استان سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان مواد مخدر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیب سوران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
این خبر تکمیل می شود...
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: