کد خبر: ۷۸۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۴
یکی از مشاوران رئیس‌جمهور با اشاره به تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که مراحل بعدی این مصوبه به خوبی طی شود.
واکنش آشنا به تصویب لایحه الحاق ایران به CFT: پایداران مستقر در مجلس به وظایف خود عمل کردند، بقیه نهادها نیز وظایف خود را به خوبی انجام خواهند داد

به گزارش خبرداغ ، یکی از مشاوران رئیس‌جمهوری با اشاره به تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که مراحل بعدی این مصوبه به خوبی طی شود.

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:«پایداران مستقر در مجلس به وظایف خود عمل کردند؛ می‌ماند بقیه مراحل که لابد پایداران مستقر در بقیه نهادها نیز وظایف خود را به خوبی انجام خواهند داد.»


انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: